مشخصات پروژه سقف کافی شاپ نیکان

سایبان کافی شاپ نیکان در منطقه اقدسیه تهران با متراژ حدودی 60 متر مربع اجرا شده است.

مساحت : 60 متر مربع
کاربری : سقف کافی شاپ
محل پروژه : اقدسیه – تهران
سال :  دی 1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سایبان کافی شاپ نیکان که در بیمارستان تخصصی چشم نیکان واقع در اقدسیه اجرا شده، توانسته یک محیط دنج را برای افراد ایجاد نماید. این سایبان کافی شاپ در یک محیط باز خارج از کافه پیاده سازی شده است. لذا مکانی عالی برای استراحت و آرامش را برای بیماران و همراهان آنها فراهم نموده است. خوشبختانه کافه نیکان توانست به این هدف دست یابد و یک پروژه عالی و شیک را پیاده سازی و اجرا نماید. در ادامه در خصوص این پروژه توضیحات بیشتری ارائه می شود.

اجرای سایبان کافه نیکان:

همواره باید در نظر داشت که پیاده سازی سقف کافه از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این بخش در یک کافه می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی بصری آن داشته باشد. حال اگر این سقف به صورت متحرک باشد و بتواند بنا بر نیاز باز و بسته شود، محیط لاکچری و لوکسی را فراهم می آورد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

از همین رو برای اینکه کافه نیکان دارای این شرایط خاص باشد از سایبان الومینیومی استفاده نموده تا یک محیط خاص را داشته باشد. باید در نظر داشته باشید یک سایبان از اجزای متفاوتی تهیه شده و باید در اجرای تک تک این اجزا بسیار دقیق بود. از همین رو مهندسین مجری می بایست تک تک اتصالات، جزئیات، مقاطع و روش های نصب را بارها و بارها مرور نمایند. این کار موجب می شود تا نقصی در اجرا به وجود نیاید.

اجرای سایبان کافه برای بخش سرباز فضا از بسیار جهات مهم و چالش برانگیز بود. زیرا می بایست از یک سو امکان باز و بسته نمودن سریع را فراهم می نمود و از سوی دیگر زیبایی و مدرن بودن آن بسیار با اهمیت بود. زیرا این کافه در یکی از بیمارستان های خوب و در محیطی خاص واقع شده است.

برای اینکه سایبان دارای مقاومت لازم باشد، از جهات مختلف همانند میزان مقاومت در برابر گرما و سرما، نحوه اتصال هر بخش، داشتن سنسورهای مختلف برای کنترل باد و باران مورد بررسی قرار گرفت. از همین رو در انتها سقف متحرک پارچه ای ارائه گردید که پوشش لازم برای محیط کافه را فراهم آورد. جدا از نورپردازی عالی این سقف و جلب نظر بینندگان، سقف فوق دارای سیستم هدایت آب و کیفیت عملکردی بالایی است.

چرا باید از سایبان برای فضای سرباز کافی شاپ استفاده کرد؟ 

بسیاری از افراد تصور می نمایند با سرمایه گذاری بر روی محیط داخلی و لوکس نمودن آن می توانند مشتریان زیادی را جذب نمایند. اما برای گسترش فعالیت و ایجاد یک محیط عالی در فضایی باز می توانند از سقف های فوق بهره ببرند. جالب است که بدانید امروزه نشستن در فضای باز بیش از فضای بسته مورد توجه افراد است. اما طبیعتا در این محیط لازم است تا حتما امکانات لازم نیز فراهم آید. جلوگیری از خیس شدن میزها و مشتریان در زمان برف و باران یا ایجاد سایه در روزهای گرم و محافظت از میز ها و صندلی ها از جمله مزایای سایبان کافی شاپ می باشند.

امروزه از سایبان کافه برای هر نوع کاربرد و سلیقه ای شخصی سازی نمود. باید در نظر داشت که استفاده از سایبان می تواند ارزش افزوده کافه و مکان آن را بالا ببرد. به همین دلیل بیان می شود که این سقف ها در دسته دکوراسیون لوکس قرار می گیرند.

جمع بندی:

پروژه کافه نیکان یکی از پروژه های موفق در حوزه سایبان کافی شاپ می باشد. خوشبختانه این پروژه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. به کمک این سقف، کافه سرباز مذکور می تواند همواره در فصل های سرد و گرم سال پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. اگر شما نیز دارای کافه می باشید و مایلید تا آن را گسترش داده  به یک محیط عالی تبدیل نمایید، توصیه می شود تا حتما از این سایبان بهره ببرید. البته باید در نظر داشت که نوع اجرا و کیفیت پیاده سازی در سقف های مذکور دارای اهمیت بالایی است. لذا لازم است تا عنان کار به دست شرکت ها با تجربه و البته خوش سلیقه باشد تا یک پروژه بی نظیر را اجرا نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر