سیستم زیپ پرده چیست؟

زیپ پرده نسل جدیدی از پرده‌های چندمنظوره جهت پوشش دیواره ها در فضای باز است که در سال‌های اخیر بسیار پر طرفدار شده است. به‌ طورکلی هدف از طراحی و تولید این پرده استفاده از آن در محیط‌هایی مانند کافه‌ها، تراس، رستوران‌ها، آلاچیق فضای آزاد و… است.

از ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالا در برابر وزش باد ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتری در ساعت و ضد آب بودن آن اشاره کرد. پارچه مخصوص به کار رفته در ایت پرده ها همزمان امکان عبور هوا را از خود می دهد اما مانع عبور گرد و غبار می شود. امکان استفاده از پارچه های بلک اوت در این پرده های برقی نیز وجود دارد که کاملا مانع عبور نور می شود.

جنس منحصربه‌ فردی که برای ساخت این پرده به کار برده شده است کاملاً متناسب با محیط بیرون است. بنابراین علی‌رغم وزش باد و بارش باران، این پرده از مقاومت بسیار بالایی در برابر باد و باران برخوردار است. بنابراین استفاده از این پرده در مناطقی که باد و بارندگی‌های زیادی دارند بلامانع می‌باشد.

چرا زیپ پرده را به شما پیشنهاد می کنیم؟

بافت منحصر به فرد پارچه پرده


بافت تنفس‌پذیر زیپ پرده از دیگر ویژگی جذاب این محصول بوده که باعث میشود هوا به راحتی جریان داشته باشد. با وجود این سیستم نیازی به وجود توری یا پرده دوم جهت جلوگیری از عبور حشرات نخواهد بود و علاوه بر آن، سیستم مانع از ورود گردوغبار به داخل محیط می‌شود. استفاده از زیپ پرده برای محیط‌هایی که دارای تهویه مطبوع هستند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق می‌شود.

محافظ در برابر عبور UV


اولین و برجسته‌ترین ویژگی زیپ پرده خاصیت آنتی UV بودن آن به‌عنوان سایه‌انداز می‌باشد. اشعه uv یا فرابنفش برای پوست و سطوح دیگر بسیار مضر است. زیپ پرده با داشتن خاصیت ضد عبور دهی اشعه uv  در سلامت شما و همچنین بالا رفتن عمر مفید مبلمان و دیگر وسایل محیط بسیار موثر است. علاوه بر اقتصادی بودن خود محصول، از جنبه های دیگر نیز از متضرر شدن شما جلوگیری میشود.

پرده اشراف بند


زیپ پرده نقش موثری بعنوان اشراف بند داشته و بسیاری از این سیستم جهت حفظ حریم شخصی خود استفاده می‌کنند . در فضاهایی مثل روفگاردن، تراس، حیاط و … وجود دید ساختمان های اطراف ممکن است مزاحمتی برای شما ایجاد کند. از طرفی پوشش دايمی جداره نیز گزینه  مناسبی نبوده و محدودیت بوجود می آورد.  علاوه بر آن فضا بسیار دلگیر میشود، لذا استفاده از زیپ اسکرین بهترین انتخاب برای رفع این نیاز می باشد.

پرده مقاوم در برابر باد و باران و برف


مقاومت بالای سیستم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از دیگر مزایای زیپ پرده می باشد. این سایبان برقی برای پذیرایی‌کردن از مهمانان در فضای باز نیز بسیار ایدئال است. با زیپ پرده از اشعه خورشید و همچنین باد و باران های شدید در امان می مانید. این سیستم در زمان باز بودن استحکام بالایی داشته و در صورت مواجه شدن با فشار باد صدمه ای به آن وارد نمی شود.

معماری مدرن و منعطف


زیپ پرده  ظاهر زیباتری به فضا میبخشد و در صورت وجود وسایل و شلوغ بودن فضا، با پوشش دهی ای که دارد. آلودگی‌های بصری منزل شما را که از بیرون در معرض دید عموم است حذف می‌کند و جلوه‌ای بهتری  به محیط می‌بخشد.

ساینا تنها شرکت تولید کننده زیپ پرده در ایران
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید رایگان تماس بگیرید
02191001506
شیشه-بالکنی- مقایسه-با-زیپ-پرده-برقی

مزیت زیپ پرده نسبت به شیشه بالکن چیست؟

امروزه یکی از رایج‌ترین کاربردهای زیپ پرده به‌ویژه در کشورهای اروپایی و ترکیه استفاده از آن به جای بالکن‌های شیشه‌ای می‌باشد. اما این سؤال مهم مطرح است که استفاده از سیستم زیپ پرده چه مزایایی می‌تواند نسبت به بالکن‌های شیشه‌ای داشته باشد؟

در سیستم بالکن شیشه‌ای به دلیل باز شدن پنجره به سمت لبه‌ها شاهد نمای نامناسب داخل و کمبود فضا به دلیل همپوشانی پنجره‌ها در زمان بستن هستیم. به لطف این سیستم کوچک و جمع‌وجور آلودگی‌های بصری و کمبود فضای در این سیستم  تجربه نخواهیم کرد. در سیستم زیپ پرده، علاوه بر وجود لایه پوششی که از ورود گرد و غبار به داخل فضا جلوگیری میکند. شما سیستمی خواهید داشت که ۹۵٪ نور خورشید را نیز منعکس کرده و از ورود اشعه مضر خورشید به محیط جلوگیری می کند.

با سیستم زیپ پرده یک پنجره ضد باد و باران شکیل خواهیم داشت که نصب سریع تر و آسان تری خواهد داشت. لذا فضا خیلی زودتر به کاربری میرسد و برای فضاهایی مثل کافه و رستوران که هرروزی از کار نکردنشان ضرر محسوب میشود. نیازی به صرف زمان بالا و انتظار برای آماده شدن فضا نمی باشد.

چرا زیپ پرده ساینا را به شما پیشنهاد می کنیم؟

نمایندگی انحصاری شرکت کنان ترکیه

شرکت ساینا تنها نماینده انحصاری شرکت کنان متال ترکیه بوده. لذا با واردات مستقیم اتصالات و قالب پروفیل از این مجموعه موفق شده است تا کالای تولیدی خود را هم تراز با کیفیت کالای خارجی و با قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه نماید.

اجرای پروژه در سراسر ایران

کادر مجرب و متخصص شرکت ساینا با قابلیت اجرای بزرگترین پروژه ها توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده بومی در تمامی استان ها آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد.

تیم نصب مجرب

ظرافت و دقت در نصب زیپ پرده تاثیر بسیار بالایی در ظاهر این سیستم و همچنین عملکرد آن خواهد داشت. تیم اجرایی ساینا متشکل از کارشناسان فنی مجرب بوده که سازه شما را در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن نصب می نمایند.

ثبات قیمت

شرکت ساینا با بهره گیری از بزرگترین انبار متریال آلومینیوم و اتصالات وارداتی سعی بر ایجاد ثبات در قیمت محصولات خود داشته تا نوسانات ارزی موجب تغییرات ناگهانی قیمت ها نشود.

نمونه زیپ پرده ساینا

ساینا تنها شرکت تولید کننده زیپ پرده در ایران
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید رایگان تماس بگیرید
02191001506

عوامل تعیین کننده قیمت زیپ پرده

زیپ پرده سیستمی شیک و چند کار است که به‌راحتی قابل‌نصب است. این سیستم موتوری به‌صورت جداگانه و یا چند قطعه نصب می‌شود. قیمت زیپ پرده به مترمربع، کیفیت، ضخامت دیوار پروفیل، برند موتور، یراق‌آلات، لوازم جانبی و… بستگی دارد.

جنس مواد اولیه، طرح و تکنولوژی به کار برده شده در این پرده بر افزایش و یا کاهش قیمت تأثیرگذار است. بعلاوه عواملی مانند نوسانات بازار ارز، نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا بر افزایش و کاهش قیمت اجناس خارجی تأثیر مستقیم دارند.

در پی افزایش قیمت کالاها رقابت بین اجناس مختلف بسیار زیاد شده است؛ متأسفانه در میان برندهای مختلفی که در بازار رقابت می‌کنند کالاهایی هستند که از نظر قیمت با کالاهای مرغوب هم قیمت اند؛ اما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. بهتر است که برای خرید زیپ پرده اصل به نمایندگی و یا فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که تمام اطلاعات درست را در اختیا شما قرار دهند.

سازه چادری ساینا آماده ارائه خدمات باکیفیت در زمینه مشاوره، خرید، نصب و خدمات پس از فروش به‌تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر کشور می‌باشد.

کاربرد زیپ پرده (زیپ اسکرین)

زیپ پرده ساختمان اداری،تجاری


در محیط هایی مثل ساختمان های اداری و یا تجاری که در معماری آن از جداره های شیشه ای و یا پنجره های بزرگ استفاده شده است، نورگیری بالایی خواهیم داشت و گاهی این نورگیری بیش از حد شده و تابش آفتاب مزاحمت ایجاد میکند. سیستم زیپ پرده گزینه ای بسیار مناسب جهت سایه اندازی در فضا میباشد. از آنجایی که این سیستم اتوماتیک بوده، شما به راحتی و یک جا با کلیک روی یک دکمه در کوتاه ترین زمان ممکن پرده ها را باز و بسته کنید از فضا با نور مطلوب لذت ببرید زیرا در صورت باز بودن پرده نیز، تاریکی کامل بوجود نیامده و نور مطلوب وارد ساختمان میشود.

نمونه-پروژه-زیپ-پرده-ساینا-2

زیپ پرده رستوران


سیستم زیپ پرده در رستوران های روباز میتواند بسیار موثر واقع شود و کاربرد فضا را در ساعات مختلف شبانه روز بالا ببرد. شرایطی چون بارندگی و یا دمای بسیار پایین یا بالای هوا میتواند فضا را برای حضور افراد در رستوران های دارای فضای باز نامناسب کند.لذا با نصب سیستم زیپ پرده میتوان پوششی با مقاومت مناسب ایجاد کرد که به کنترل دمای درون فضا نیز کمک میکند.

زیپ پرده آلاچیق و سایبان ها


از آنجایی که در طول روز خوشید در حال چرخش می باشد، سایه ای که آلاچیق و سایبان ها ایجاد میکنند دایما در یک فضای ثابت قرار نداشته و حرکت میکند. سیستم زیپ پرده بهترین گزینه برای کنترل تابش آفتاب در این شرایط است. در مواقعی که در یک دورهمی دوستانه و یا خانوادگی در آلاچیق باغ یا حیاط خود قرار دارید. با استفاده از این سیستم  میتوانید در تمامی ساعات روز و مخصوصا ساعاتی که تابش آفتاب حالت اوریب دارد، سایه فضا را تامین کنید.همچنین در شرایط نا مساعد هوایی مانند وزش شدید باد و یا وزش باد و بارش باران پوشش مناسبی برای سایبان و یا آلاچیق خود که در فضاهایی مثل باغ، روفگاردن، تراس، حیاط و … به وجود آورید.

نمونه-پروژه-زیپ-پرده-ساینا-5

زیپ پرده تراس


ورود حشرات موزی از فضای تراس به داخل منزل و یا پوسیدگی مبلمان این فضا ممکن است. مشکلاتی را در استفاده از این محیط برای ما بوجود بیاورد. زیپ پرده سیستمی بسیار سبک بوده که به راحتی نصب شده و در زمان دلخواه پوشش مناسبی برای فضای تراس شما بوجود می  آورد. پارچه این سیستم خاصیت ضد عبوردهی اشعه uv  داشته و از پوسیدگی مبلمان نیز جلوگیری میکند.

اجزاء زیپ پرده اتوماتیک

در بررسی قیمت محصول توجه به کیفیت اجزاء تشکیل دهنده آن از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید اجزاء تشکیل دهنده زیپ پرده که بر قیمت نهایی آن موثر است را بشناسید.

تقشه-پروفیل-زیپ-پرده

پروفیل زیپ پرده


پروفیل سیستم زیپ پرده از جنس آلومینیوم فابریک می‌باشد و با طراحی خاصی که دارد، زیبایی پرده را چند برابرمی کند، این آلیاژ انعطاف‌پذیر، سبک، مستحکم، کم‌هزینه و در برابر رطوبت و خورندگی بسیار مقاوم است. پروفیل‌ها باتوجه ‌به رنگ پرده و یا دیزاین محیط انتخاب می‌شود. پروفیل روی پرده‌ای که با تکنولوژی Play و Plug تطبیق داده شده است عبور داده می‌شود. سیستم زیپ روی کانال داخلی کار می‌کند؛ ازآنجایی‌که اجزای کانال در داخل پروفیل نصب شده‌اند هیچ‌گونه اعوجاج بصری ایجاد نمی‌کند.

پروفیل زیپ پرده

اتصالات زیپ پرده


پروفیل سیستم زیپ پرده از جنس آلومینیوم فابریک می‌باشد و با طراحی خاصی که دارد، زیبایی پرده را چند برابرمی کند، این آلیاژ انعطاف‌پذیر، سبک، مستحکم، کم‌هزینه و در برابر رطوبت و خورندگی بسیار مقاوم است. پروفیل‌ها باتوجه ‌به رنگ پرده و یا دیزاین محیط انتخاب می‌شود. پروفیل روی پرده‌ای که با تکنولوژی Play و Plug تطبیق داده شده است عبور داده می‌شود. سیستم زیپ روی کانال داخلی کار می‌کند؛ ازآنجایی‌که اجزای کانال در داخل پروفیل نصب شده‌اند هیچ‌گونه اعوجاج بصری ایجاد نمی‌کند.

جزئیات زیپ پرده

پارچه زیپ پرده


زیپ پرده جنسی خاص، متخلخل و تنفس‌پذیر دارد؛ درحالی‌که جریان هوا آزادانه در گردش است، از شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. رایج‌ترین جنس به کار برده شده در تولید محصول ابریشم، تافته، کتان، ساتن و پلی استر است. پارچه این سیستم اتومات ۴۲ درصد فایبرگلاس و ۵۸ درصد روکش PVC است.

جنس این پارچه در برابر بادوباران مقاومت بالایی دارد و به دلیل عدم پارگی و ظرافت در تمام فصول سال قابل‌استفاده است. مکانیسم این پارچه طوری است که امکان عبور نور کافی را فراهم می‌کند و اشعه مضر خورشید را انعکاس می‌دهد. ساختار میکرو هوایی در این پارچه باعث به جریان درآمدن گردش هوای تازه می‌شود. بنابراین دمای هوا کاهش پیدا می‌کند و فضای دلپذیری به وجود می‌آید. جنس به کار برده شده در تولید زیپ پرده برای مکان‌هایی مانند هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، ویلاها، ساختمان‌های مسکونی، بالکن، پاسیو و آلاچیق انتخاب بسیار مناسبی است.

موتور تیوبلار برقی

سیستم کنترل از راه دور


زیپ پرده یک سیستم کرکره‌ای غلتکی است که استفاده از آن بسیار آسان است. ادغام‌کردن پرده کرکره غلتکی با تکنولوژی آن را به کالایی محبوب تبدیل کرده است. با این سیستم متحرک می‌توانید بدون مختل کردن راحتی خود تنها با فشردن یک دکمه از راه دور آن را کنترل کنید. این سیستم برای کودکان و حیوانات خانگی شما هم وسیله‌ای مطمئن است.

به‌طورکلی زیپ پرده موتوردار می‌تواند مجهز به سیستم کنترل باز و بسته شونده از راه دور باشد. در صورت تمایل می‌توانید آن را به سنسورهای بادوباران نیز مجهز کنید. سیستم زیپ پرده مطابق با سیستم اتوماسیون تولید می‌شود. اما می‌توان به‌صورت جداگانه از طریق سیستم‌های شخصی مانند تبلت و یا گوشی نیز آن را کنترل کرد.