مشخصات پروژه پاسیو کردان

سایبان پاسیو با متراژ خدودی 50 متر مربع در کردان تهران اجرا شد.

مساحت : 50 متر مربع
کاربری : سقف متحرک پارچه ای
محل پروژه : کردان – تهران
سال :  1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

در این پروژه از سایبان پاسیو برای جکوزی استفاده شده است. که با توجه به نیاز مشتری می توان آن را باز نموده یا بست. باید در نظر داشت که این سقف ها می توانند از ورود آشغال و کثیفی به درون جکوزی جلوگیری نمایند. همچنین در زمان بارش ها می توان از آن استفاده نمود تا آب جکوزی آلوده نشود. البته سایبان پاسیو کاربرد دیگری نیز در این پروژه دارد. استفاده از آن به عنوان اشراف بند نیز موجب می گردد تا امکان مشاهده جکوزی و افراد مسدود شود.

پروژه سایبان پاسیو:

سایبان در این پروژه در فضای به مساحت 50 مترمربع پیاده سازی گردیده است. همانگونه که در تصاویر مربوطه نیز می توانید مشاهده نمایید بستر فلزی آن موجب شده است تا استحکام و مقاومت بنا بالا رود. عموما سایبان به صورت فلزی یا شیشه ای ساخته می شوند. برای  پاسیوها از گزینه های پارچه ای و برای حیاط یا جکوزی بیشتر از نوع پوشیده و فلزی استفاده می گردد تا امکان دید وجود نداشته باشد.

اجرای سایبان پارچه ای

برای پیاده سازی سایبان پاسیو از اجزای فلزی استفاده شده است. این دیتیل ها شامل بازوهای آلومینیومی هستند که ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم می باشند. در واقع وزن زیادی ندارند و می توان برای هر فضایی با هر میزان مساحت از آنها استفاده نمود. برای اینکه جلوی ورود بارش و آشغال ها گرفته شود لازم است تا از پوشش های مناسب استفاده گردد. ورق های پلی کربنات، پارچه های PVC و شیشه از جمله مواردی هستند که می توانند به عنوان پوشش مورد استفاده قرار گیرند.

شما به کمک ریموت کنترل و بدون صرف انرژی مکانیکی قادر خواهید بود تا سایه بان خود را به راحتی باز یا بسته نمایید. در برخی از پروژه ها از سازه های فولادی استفاده می شود. این سازه ها منعطف و بسیار مقاوم می باشند. اما یکی از مزیت های مهم و بزرگ سازه های فولادی رنگ پذیری خوب آنان می باشد.

کاربردهای متفاوت سایبان

سایبان می تواند در پروژه های مختلف از انواع متفاوتی باشد. در این پروژه که برای مسقف نمودن جکوزی از آن استفاده شده است، ریل های فلزی و پوشش های محکم مورد بهره برداری قرار گرفتند. اما به صورت کلی می توان مدل های سایبان پاسیو را به صورت زیر طبقه بندی نمود:

  • مدل های پارچه ای: این موارد دارای قیمت کمتری هستند. اما چون رنگ های متفاوتی دارند، می توان از آنها برای هر محیطی استفاده نمود. از این سقف ها اغلب برای محیط های کوچک استفاده می شود.
  • مدل های شیشه ای: در سقف متحرک شیشه ای، از شیشه های سکوریت استفاده می گردد. این شیشه ها نشکن بوده و می توانند به راحتی نور را از خود عبور دهند.از این سقف ها بیشتر در مجتمع های تجاری و رستوران ها استفاده می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر