پوشش متحرک سقف استخر ویلا

پوشش متحرک سقف استخر ویلا

برای ایجاد یک استخر منحصر به فرد در فضای بیرونی ویلا و یا منازل خود و ایجاد یک حریم خصوصی در این محوطه کافی است از پوشش متحرک سقف متحرک استخر استفاده نمایید، این سقف برقی علاوه بر زیبایی و جلوگیری از آلوده شده آب و فضای اطراف آن می توانید یک استخر چهار فصل با سقف متحرک پارچه ای را در محوطه خارجی خود ایجاد کنید.

مشخصات پوشش متحرک سقف استخر ویلا

این پروژه یک سقف متحرک استخر در محوطه فضای باز باغ ویلا به متراژ ۴۰ متر مربع می باشد.

مساحت : ۴۰ متر مربع
کاربری : پوشش متحرک سقف استخر ویلا
محل پروژه : پردیس دماوند
سال : فرودین ماه ۱۳۹۸
مشخصات سازه : آلومینیوم ۶۰۶۳
جنس پارچه : PES 650gr

معماری سایبان متحرک برقی ویلا

کارفرما برای مسقف کردن استخر خود نیازمند متریال مناسب برای فضای خود بود با مشاوره رایگانی که شرکت سقف متحرک ساینا داشتند تصمیم به یک پوشش متحرک سقف استخر را نصب نمایند. با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت ساینا، با ارجاع اطلاعات به معماران شرکت، طراحان با توجه به فضا و اطلاعات بدست آورده سقف برقی را برای استخر طراحی کردند.  با توجه به تاکید کارفرما برای کمترین ستون در فضای استخر،طراحان علاوه بر کاهش هزینه و برای رسیدن به هدف کارفرما از دیوار کناری برای ایجاد پوشش متحرک سقف استخر استفاده کردند از طرفی برای استحکام و نگهداری سقف جمع شونده بدون ستون، کابل هایی بر روی این سقف متحرک پارچه ای بر روی استخر تعبیه شد تا یک پوشش بدون ستون و متفاوت را برای محوطه موجود ایجاد کنند.

متریال مناسب
طراحی دقیق و ظریف
تضمین کیفیت
زیبایی و نظم

مشخصات سازه و پارچه

برای هر چه سریعتر نصب شدن سقف جمع شونده، همراه با کمترین آسیب به فضای استخر، تمامی اتصالات بصورت پیچ و مهره ایجاد شده است. تا کمترین فعالیت عمرانی در محل انجام گیرد. برای باز و بسته شدن سایبان جمع شونده برقی استخر از دو موتور استفاده شد که کارفرما به راحتی بتواند دو سقف را به صورت جداگانه باز و بسته نماید و هم زمان یک استخر روباز و سرپوشیده را داشته باشد.

در محاسبات سرعت باد برای این سقف متحرک استخر ۶۰ کیلومتر بر ساعت و میزان بار برف قابل تحمل ۳۰ کیلوگرم بر متر مربع در نظر گرفته شده است.

pool-cover-saina-3

سقف متحرک استخر چیست؟

سقف متحرک یک سیستم کاملا کاربردی برای ایجاد یک پوشش، هنگام استفاده از استخرهای روباز در تمام فصل‌های سال می‌باشد. استخرهای روباز در مقایسه با استخرهای مسقف طرفداران بیشتری دارند اما مشکلاتی نیز در استفاده از استخرهای روباز وجود دارد. که شرایط استفاده را برای کاربران محدود می‌کند. مثل تغییر شرایط آب و هوایی و یا نیاز به وجود فضای شخصی و مشکل دید داشتن همسایگان به محیط استخر. همچنین نفوذ گردو غبار و یا افتادن برگ و .. در داخل آب باعث آلودگی آن می‌شود.

 یکی از راه های کاربردی برای استفاده از استخرهای روباز در تمام فصل‌های سال ، به کار بردن سقف‌های متحرک تلسکوپی می‌باشد. سقف‌های متحرک علاوه بر پوشش دهی مناسب، با ظاهر مدرن و جذاب تاثیر بسزایی در زیبایی محیط داشته و فضا را لوکس تر می‌کنند.

 این سقف ها امروزه طرح و ساختار های متنوع و پیشرفته داشته و قابلیت استفاده در شرایط و مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد. یکی از این موارد، سقف و یا محفظه های متحرک تلسکوپی بوده که به صورت اتوماتیک باز و بسته شده و پوشش مناسبی به فضا می دهد.

چرا سقف متحرک استخر ساینا را به شما پیشنهاد می کنیم؟

بزرگترین تولید کننده سقف هوشمند برقی

شرکت ساینا از سال 1397 فعالیت‌های خود در جهت تولید پوشش‌های چادری و شیشه‌ای اتوماتیک با قابلیت هوشمند سازی را آغاز کرد. در طول این 5 سال دهها پروژه در سراسر کشور توسط تیم مجرب مجموعه مونتاژ و نصب شده است.

ارائه محصولات اقتصادی با قیمت رقابتی

 ساینا با تولید گسترده و سبد محصولات متنوع خود همواره تلاش کرده علاوه بر کاهش هزینه‌های مصرف کننده، کیفیت در محصولات را مورد توجه قرار دهد. سقف استخر ساینا در 3 سال اخیر به عنوان پر کاربردترین محصول این مجموعه در سر تا سر ایران نصب شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

قدیمی ترین در مونتاژ پوشش‌های استخر

شرکت سقف متحرک استخر ساینا از سال 1397 فعالیت‌های خود در جهت مونتاژ سازههای الومینیومی و شیشه‌ای اتوماتیک با قابلیت هوشمند سازی را آغاز کرد. ما مفتخریم در طول این سالها با اجرای پروژههای متعدد سهمی در آبادانی کشور عزیزمان داشته باشیم.

تحویل محصول در کوتاهترین زمان

شرکت ساینا با بهره گیری از بزرگترین انبار متریال آلومینیوم و اتصالات وارداتی قادر است در سریعترین زمان ممکن محصولات سفارشی را مونتاژ کرده و در اختیار مصرف کننده قراردهد. وجود مجموعه ای توانمد از مهندسین و تکنسین متخصص امکان ارائه خدمات متمایز به مصرف کنندکان را فراهم کرده است.

سایر محصولات شرکت ساینا

چرا سقف ساینا را به پیشنهاد می کنیم؟

جای هیچ شکی نیست هدف کاربران از خرید سقف به‌دست‌آوردن راحتی و آسایش می‌باشد. اگر در مورد محصولات فنی مهندسی اطلاعات کافی هم داشته باشیم، راه‌اندازی آن نیازمند افراد باتجربه می‌باشد. نحوه انتخاب و نصب سقف را به کاردانان باتجربه ما بسپارید. مهندسین مجرب ما با حضور در مکان نصب سازه، اندازه دقیق پروژه موردنظر را محاسبه می‌کنند؛ باتوجه‌به نوع احداث، وسایل موردنیاز را به مکان موردنظر انتقال می‌دهند و امور مهندسی به بهترین شکل ممکن با استانداردهای  کامل اجرا می‌شود. در پایان کار سازه توسط مهندسین تست می‌شود تا از کارایی و مقاومت آن اطمینان حاصل شود.