سقف ریلی کردان

این پروژه یک  سقف ریلی دراستخر باغ  داخل ویلای خصوصی در کردان کرج به متراژ 40 متر مربع می باشد.

مساحت : 40 متر مربع
کاربری : سقف متحرک استخر
محل پروژه : کردان-کرج
سال :  دی 1401
مشخصات سازه : آلومینیوم – پلی کربنات
جنس پوشش: پلی کربنات

پروژه سقف ریلی استخر

ایجاد یک سقف ریلی برای استخرهای فضای باز – که در معرض بیش از حد گرما، سرما، باران، باد و نگاه‌های غیرمستقیم می‌باشند – در سال‌های اخیر به یک روند پر طرفدار تبدیل شده است. این پروژه، که با شقف متحرک استخر مرتبط است، برای حفاظت از استخر در برابر این شرایط ایجاد شده است. این سقف ریلی برای استخر، که به عنوان یک سقف تلسکوپی نیز شناخته می‌شود، از سازه‌های آلومینیومی و ورق‌های پلی‌کربنات تشکیل شده است. با توجه به نظر تیم مهندسی پروژه و درخواست مشتری، امکان استفاده از شیشه برای ساخت دیواره‌های سقف نیز وجود دارد.

اجرای پروژه پوشش ریلی استخر کردان

طراحان و سازندگان پروژه سقف ریلی استخر کردان با استفاده از اجزای برتر و برش‌های دقیق به اندازه خواسته شده، کار خود را به اتمام می‌رسانند. کیفیت محصولات استفاده شده در این ساخت و ساز، بیانگر توجه و دقت آن‌ها به جزئیات است. این تکه‌های مقاوم با استفاده از یک چارچوب فلزی قوی (چه آلومینیوم و چه فولاد) بر روی چهارچوب موردنظر قرار می‌گیرند، که در نتیجه با صرف هزینه مناسب، شما مالک یک سقف استخر سبک و با دوام خواهید شد.

ویژگی‌های پروژه سقف ریلی استخر

پروژه‌ای که محبوبیت آن رو به افزایش است، با ویژگی برجسته سقف ریلی خود که قابل باز و بسته شدن است، دیدگان را به خود جلب کرده است. جنس محصول کاوری انتخاب شده، علاوه بر ارائه یک زیبایی خاص و منحصربه‌فرد، به عنوان یک عایق حرارتی بسیار کارآمد عمل می‌کند و مانع از هدررفت انرژی در فصول سرد و گرم سال می‌گردد. ویژگی‌های برتر سایر پوشش‌های متحرک استخر کردان عبارتند از:

  • محافظت از استخر در برابر بادوباران
  • محافظت از استخر در برابر سرما و گرما
  • ممانعت از آلودگی آب استخر
  • ممانعت از آلودگی صوتی
  • شخصی‌سازی محیط و …

نکات ضروری قبل از احداث پوشش پلی کربنات ریلی

با در نظر داشتن عوامل مختلف، ایجاد یک سقف ریلی متحرک مقاوم و کاربردی ممکن است. به مشتریان گرامی توصیه می‌شود تا اهمیت انتخاب مواد مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی را درک کنند. از جمله این عوامل، شکل سقف، ابعاد، نوع ماده، مواد اولیه، اندازه و غیره می‌باشند که برای ساخت یک سقف ریلی استاندارد با دوام اهمیت قابل توجهی دارند. مشاوره با تیم کارشناسان ما و ارائه اطلاعات مربوط به محل موردنظر می‌تواند به حفظ سرمایه و کاهش زمان اجرا کمک کند.

نصب پوشش متحرک استخر کردان

پروژه سقف متحرک استخر کردان بسیار حساس و پیچیده است و در صورت عدم اجرای صحیح، تلفات و خسارت‌های ناخوشایند جانی و مالی را به دنبال داشته باشد.

مهندسین و معماران پروژه سقف متحرک استخر کردان آن در دو مرحله اجرا می‌کنند. اولین و مهم‌ترین مرحله احداث این پروژه زیرسازی و شاسی محیط می‌باشد؛ در این مرحله بدنه آلومینیومی (شاسی) استخر با زیرسازی کاملاً استاندارد جهت تحمل بار تحمیل شده بر آن ساخته می‌شود.

در مرحله دوم ریل‌ها بر روی شاسی تعبیه می‌شوند و لت‌های از پیش آماده شده بادقت فوق‌العاده بالایی به‌صورت هماهنگ به سازه وصل می‌شوند.

هزینه احداث سقف تلسکوپی

جای هیچ شک و تردیدی نیست که هزینه این پروژه بسیار کمتر از یک  ساخت‌وساز سنگین با مصالح ساختمانی می‌باشد. بهتر است قبل از اجرای این پروژه پارامترهای تأثیرگذار بر روی قیمت نهایی آن را بشناسید. فاکتورهایی که به‌صورت مستقیم وغیر مستقیم بر قیمت اجرای این پروژه تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • نوع موتور الکتریکی که جهت جمع‌کردن سقف از آن استفاده می‌شود
  • نوسانات بازار ارز و قیمت دلار (در قطعات و مواد اولیه وارداتی)
  • جنس کاور و مواد اولیه به کار برده شده
  • مساحت محیط موردنظر از نظر طول و عرض
  • لوازم جانبی و یراق‌آلات
  • تعداد نیروهای متخصص و …

سخن آخر

امروزه باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها مردم به دنبال خدمات باکیفیت مرغوب، ارزان‌قیمت و البته ایمن و کاربردی هستند. سقف ریلی استخر روباز خدمتی ارزشمند به‌تمامی عزیزانی می‌باشد که دوست دارند بدون دغدغه به تصور ذهنی خود از استخرشان برسند. سقف متحرک ساینا با بهره‌مندی از سابقه درخشان کاری، تیم مجرب مهندسین و معماران، ارائه خدمات مشاوره قبل و پس از فروش؛ آماده احداث و ارائه خدمات باکیفیت بالا به‌تمامی مراجعین عزیز است.