مشخصات پروژه سایبان ماشین سیریک

سایبان متحرک پارکینگ در متراژ 85 متر مربع در بندر سیریک در استان هرمرگان اجرا شد.

مساحت : 85 متر مربع
کاربری : سایبان ماشین
محل پروژه : سیریک – هرمزگان
سال : 1399
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

مشخصات سایبان پارکینگ بندر سیریک

سایبان متحرک پارکینگ پروژه ای اجرا شده در شهر سیریک در استان هرمزگان می باشد. که همانطور از نام آن پیداست برای مسقف نمودن پارکینگ ها اجرا می شود. پروژه فوق در فضایی با محیط 85 متر مربع اجرا شده است. بسیاری از افراد که تعداد ماشین های زیادی دارند و محل مناسب برای پارک آن در اختیار ندارند، از فضای حیاط خود برای اجرای پوشش پارکینگ استفاده می نمایند. همواره باید در نظر داشت که  پارکینگ برای هر فضایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و یک محیط حفاظت شده را ایجاد نماید.

امروزه سایبان های ماشین طرفداران بسیاری دارد. زیرا افراد می توانند به راحتی بدون اینکه فضای حیاط خود را برای همیشه مسقف نمایند، از آن بهره ببرند. لذا در صورت نیاز سقف را باز نموده یا می بندند. این سقف ها پوشش دهی کاملی دارند و از سوی دیگر نورپردازی عالی نیز در زیر آنها اجرا می شود که بسیار کاربردی است.

مزایای اجرای سایبان متحرک پارکینگ:

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که چرا پروژه سایبان متحرک پارکینگ علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید؟ در پاسخ می توان مزایای زیر را برای آن در نظر گرفت:

  • شما می توانید از فضای حیاط خود استفاده بیشتری ببرید.
  • خودروی شما در برابر گرما و سرما آسیب نمی بیند.
  • باطری خودرو در برابر سرما خالی نمی شود و از بین نمی رود.
  • مدل ها و طرح های زیادی دارد که می توان با توجه به پارکینگ خود از آنها استفاده نمود.
  • سبک بوده اما مقاومت بالایی دارد. لذا گزینه خوبی برای اجرا است.
  • ضد زنگ است و از موتورهای قوی برای باز و بسته نمودن سقف برقی پارچه ای استفاده می شود.
  • مقرون به صرفه است و نسبت به پروژه های مشابه که نیاز به آهن کشی های بسیاری دارند، هزینه کمتری دارد.

آیا پوشش پارچه ای گزینه خوبی برای پارکینگ خودرو می باشد؟

شاید با شنیدن سایبان متحرک پارکینگ این سوال برای شما ایجاد شود که آیا این سقف ها مقاومت لازم را دارند؟ در پاسخ می توان بیان داشت که پارچه های بکار رفته در این سقف ها با پارچه های معمولی بسیار متفاوت هستند.

  • پارچه های مورد استفاده در این پروژه و گزینه های مشابه از برند سیون بلژیک، مهلر آلمان یا عبیکان عربستان تهیه می شوند که همگی دارای تاییدیه بین المللی هستند.
  • پارچه های استفاده شده در سازه چادری  از پلی استر، دایه های pvc و pvdf ساخته شده اند. از همین رو در برابر ورود اشعه های مضر خورشید کاملا مقاوم می باشند. می توان مطمئن بود که بر روی پارچه های فوق، میکروب و قارچ نمی تواند رشد نماید.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از پارچه های فوق در این پروژه ها، مقاومت آنان در برابر آتش است. به عبارت دیگر پارچه های مورد استفاده از ویژگی های خود اطفاء استفاده می نمایند. در واقع حین آتش سوزی، شعله های آتش بر روی آنان زود خاموش می شود.
  • باید در نظر داشت که پارچه های استفاده شده در این پروژه می توانند همواره 80 درصد از درخشندگی خود را حفظ نمایند و در طول زمان کدر نشوند.

در پروژه مذکور از قالب های آلومینیومی برای سازه استفاده شده است که همگی خارجی بوده و دارای تاییدیه های جهانی می باشند. اما باید در نظر داشته که قیمت تمام شده آنها در داخل کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است.

جمع بندی:

اگر شما نیز فضای کافی برای پارک خودروهای خود ندارید و مایلید تا از سایبان متحرک پارکینگ، استفاده نمایید، باید توجه داشته باشید که با هزینه کم می توانید از حیاط خود به صورت دو منظوره بهره ببرید.