پنجره گیوتینی فروشگاه تیفانی

پنجره گیوتینی فروشگاه تیفانی، دارای 2 سیستم که در منطقه ولنجک با کاربری شیرینی فروشی

مساحت : 10 متر مربع
کاربری : پنجره گیوتینی
محل پروژه : تهران- ولنجک
سال :  زمستان 1401
مشخصات سازه : آلومینیوم

کاردبرد پنجره گیوتینی در نما

یکی از محصولات جدید و مدرن در زمینه پنجره‌ پاناروما، پنجره گیوتینی فروشگاهی است. این پنجره به صورت عمودی باز و بسته می‌شود و شبیه به گیوتین عمل می‌کند. این پنجره برای خانه‌های هوشمند، ساختمان‌های بلند، ویلاهای لوکس و پاساژ‌های مدرن مناسب است. با استفاده از این پنجره، می‌توانید دید کامل و پانورامایی از بیرون را داشته باشید و نور طبیعی را به محیط وارد کنید.

پنجره گیوتینی را می‌توان در اندازه‌های بسیار بزرگ نیز تولید کرد. برای این پنجره، از شیشه‌های دوجداره با خصوصیات متفاوت استفاده می‌شود. مثلاً شیشه‌های لمینت، ضد سرقت و هوشمند که هم امنیت را افزایش می‌دهند و هم کنترل دما و نور را آسان می‌کنند. این پنجره نه تنها پنجره است، بلکه یک نمای شکیل و جذاب برای ساختمان نیز به حساب می‌آید.

پنجره گیوتینی فروشگاه ایده ال برای دید پاناروما

یکی از محصولات زیبا و مدرن در زمینه پنجره‌سازی، پنجره گیوتینی یا پنجره پاناروما است. این پنجره باز و بسته شدنش به صورت عمودی و کشویی است و دید کامل و شفافی از بیرون را به نمایش می‌گذارد. پنجره در سبک معماری اروپایی بسیار محبوب و پرکاربرد است. این پنجره را می‌توان در اندازه‌های بسیار بزرگ تا 4 متر تولید کرد و با استفاده از موتورهای برقی هوشمند، کارکرد آسان و سریعی دارد. این پنجره فقط یک پنجره نیست، بلکه یک دیوار شیشه‌ای با دید پانورامای عظمت‌آمیز است که فروشگاه را جذاب و دیدنی می‌کند.

پنجره متحرک گیوتینی گامی در جهت هوشمند سازی نمای فروشگاه ها

پنجره گیوتینی یک محصول هوشمند و برقی است که با ریموت کنترل کار می‌کند. این پنجره می‌تواند به سیستم هوشمند ساختمان متصل شود و انرژی را به صورت بهینه مصرف کند. این پنجره دید باز و شفافی از بیرون را ایجاد می‌کند و زیبایی و جذابیت فروشگاه را بالا می‌برد. پنجره گیوتینی فقط برای نمای ساختمان مناسب نیست، بلکه برای تراس هم می‌توان از آن استفاده کرد. این پنجره تراس شما را تبدیل به یک فضای کارآمد و لذت‌بخش می‌کند که در هر فصل قابل استفاده است. شما همچنین می‌توانید با کمک پنجره گیوتینی، جریان هوا را در تراس خود تنظیم کنید.

فروشگاه تیفانی، شیرینی فروشی با دید پانارومای ولنجک تهران

پنجره گیوتینی فروشگاه، یک پروژه زیبا و مدرن در معماری ساختمان است که در تهران، منطقه ولنجک انجام شده است. این پنجره دید باز و شفافی از بیرون را به نمایش می‌گذارد و نور طبیعی را به محیط وارد می‌کند. پنجره گیوتینی با حرکت عمودی و کشویی، شامل دو سیستم با مساحت 10 متر مربع است که از موتور و اتصالات ترکیه‌ای ساخته شده‌اند. این پنجره همچنین هوشمند است و با ریموت کنترل قابل تنظیم است. این پنجره گیوتینی برج، نشان‌دهنده هماهنگی هنر و فناوری در طراحی ساختمان است.

ساینا تنها تولید کننده پنجره گیوتینی در ایران
برای آشنایی کامل با محصول پنجره گیوتینی کلیک کنید

نمونه پروژه های پنجره گیوتینی ساینا