پنجره گیوتینی برج اوانگارد

پنجره گیوتینی برج اوانگارد، دارای سه سیستم با مساحت 25 متر مربع است که در خیابان 19 شرقی واقع شده است.

مساحت : 25 متر مربع
کاربری : پنجره گیوتینی
محل پروژه : تهران- ولنجک
سال :  زمستان 1401
مشخصات سازه : آلومینیوم

پنجره گیوتینی را بیشتر بشناسید!

پنجره گیوتینی، نوعی پنجره مدرن و جدید است که در خانه‌های هوشمند، ساختمان‌ها، ویلاها و پاساژ‌ها کاربرد دارد. این محصول به دلیل شباهت تیغه‌ای که در آن حرکت می‌کند به گیوتین، این نام را گرفته است. این پنجره با ایجاد دید پانورامایی، نور مناسب را برای محیط تامین می‌کند.

این پنجره قابلیت ساخت در ابعاد بزرگ را دارد و می‌توان از انواع شیشه‌های دوجداره مختلف برای آن استفاده کرد. این شیشه‌ها می‌توانند لمینت، ضد سرقت یا هوشمند باشند. این پنجره علاوه بر نقش پنجره، به عنوان نمای زیبا و دیوار شیشه‌ای نیز قابل استفاده است.

مزایای پنجره گیوتینی برج

آب بندی و هوابندی بالا

اگر به کافی شاپ یا رستوران بروید، احتمالا پنجره گیوتینی را ببینید. این پنجره‌ها هوشمندانه باز و بسته می‌شوند و هوابندی عالی دارند. با استفاده از الومینیوم دقیق و لاستیک‌های آب بند، این پنجره‌ها جلوی ورود هوا را می‌گیرند و محیط امنی برای مشتریان فراهم می‌کنند.

قابلیت هوشمند سازی

با اتصال پنجره گیوتینی به سنسورهای هوشمند باد و باران و سایر سیستم‌های هوشمند سازی، می‌توانید انرژی را در منزل صرفه‌جویی کنید و بالکن و تراس خود را به یک فضای آرام و امن تبدیل کنید.

دید وسیع با پنل های عظیم شیشه

پنجره گیوتینی که حرکت عمودی دارد و می‌توانید نحوه باز و بسته شدن آن را بر اساس سلیقه خود تعیین کنید، یک پنجره مدرن و زیبا است. این پنجره به شما امکان می‌دهد که دید وسیعی از محیط را داشته باشید و با معماری های مدرن هماهنگ است.

پنجره گیوتینی برج ایده ال برای دید پاناروما

پنجره گیوتینی یا پنجره پاناروما، محصولی مدرن و زیبا برای خلق نمای شیشه‌ای است. این پنجره با حرکت عمودی و کشویی، دید باز و شفاف را از فضای بیرون فراهم می‌کند. این پنجره در معماری اروپایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پنجره گیوتینی در ابعاد بزرگ تا 4 متر ساخته می‌شود و به دلیل استفاده از موتورهای برقی، هوشمند و کارآمد است. این پنجره نه تنها یک پنجره است، بلکه یک نمای شفاف و پانارومای عظیم را به وجود می‌آورد.

پنجره متحرک گیوتینی گامی در جهت هوشمند سازی برج ها

پنجره گیوتینی، محصولی هوشمند و برقی است که با ریموت کنترل باز و بسته می‌شود. این پنجره با اتصال به سیستم هوشمند مرکزی ساختمان، مدیریت انرژی را بهبود می‌بخشد. این پنجره همچنین دید پانارومایی از فضای بیرون را فراهم می‌کند و زیبایی و لذت خانه را افزایش می‌دهد. پنجره گیوتینی نه تنها برای نمای ساختمان، بلکه برای تراس نیز قابل استفاده است. این پنجره باعث می‌شود تراس شما جذاب و کارآمد شود و در تمام فصول قابل بهره‌برداری باشد. شما می‌توانید با کمک پنجره پاناروما، عبور هوا را در تراس خود کنترل کنید.

برج وانگارد، برجی با دید پانارومای ولنجک تهران

یکی از پروژه‌های زیبا و مدرن در معماری ساختمان، پنجره گیوتینی برج است که در ولنجک اجرا شده است. این پنجره با ایجاد دید پانورامایی از فضای بیرون، نور مناسب را برای محیط تامین می‌کند. پنجره گیوتینی با حرکت عمودی و کشویی، دارای سه سیستم با مساحت 25 متر مربع است که در خیابان 19 شرقی واقع شده است. پروژه از موتور موسل ترکیه و اتصالات وارداتی از کشور ترکیه بهره می‌برد. این پنجره همچنین هوشمند بوده و قابل کنترل با ریموت است. این پنجره گیوتینی برج، نمونه‌ای از تلفیق هنر و فناوری در طراحی ساختمان است.

ساینا تنها تولید کننده پنجره گیوتینی در ایران
برای آشنایی کامل با محصول پنجره گیوتینی کلیک کنید

نمونه پروژه های پنجره گیوتینی ساینا