پروژه سقف متحرک بهارخواب میاندوآب

سقف متحرک بهار خواب که در این پروژه در شهر میاندوآب اجرا شده ، برای مسقف نمودن یک بهارخواب پیاده سازی شده است.

مساحت : 65 متر مربع
کاربری : سقف متحرک نورگیر
محل پروژه : میاندواب – آذربایجان غربی
سال :  1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

این سقف فضایی به مساحت حدود 65 مترمربع را به صورت کامل پوشش می دهد. همانگونه که می دانید اغلب افراد در فضای بهارخواب خود از دکوراسیون و مبلمان خاص استفاده می نمایند لذا برای محافظت از آنها در برابر تابش نور خورشید و رطوبت، سقف برقی تراس می تواند گزینه مفیدی باشد.

مزیت های استفاده از سقف متحرک پارچه ای:

سقف متحرک پارچه ای دارای وزن زیادی نیست و به راحتی به کمک ریموت و برق شهری باز و بسته می شود. این سقف ها می توانند یک محیط جذاب و شیک را در بهار خواب های شما ایجاد نمایند. با توجه به اینکه میزان پوشش و سایه ای که ایجاد می نمایند، بسیار زیاد است لذا افراد در ظهرها و … می توانند از آن استفاده نمایند. از همین رو گفته می شود که آنها زمان استفاده از حیاط و بهارخواب را افزایش می دهند.

به نسبت سقف ثابت، سقف متحرک پارچه ای می تواند ماربردی تر باشد زیرا در صورت تمایل مشتری جمع یا باز می شود. این سقف ها نور را از خود عبور نمی دهند لذا سایه خوبی ایجاد می نمایند که افراد زیر آن می توانند به راحتی استراحت نمایند.

مشخصات فنی سقف های متحرک بهار خواب:

سقف جمع شونده حیاط دارای چهارچوب آلومینیومی می باشد. این چهارچوب ها از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می نمایند تا در مرور زمان دچار خوردگی و … نشوند. عموما آنها در دمای بین 180 الی 200 درجه سانتی گراد پخته می شوند لذا مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. از جمله مزیت های این پایه ها می توان به مقاومت در برابر فشار و ضربه، ثبات رنگی عالی، پوشش ضخیم و ضدخش،چسبندگی مناسب به سطح، ظاهر یکدست و صاف اشاره نمود.
در سقف متحرک پارچه ای بهارخواب، سازه های ثابت جایی ندارند زیرا امروز کمتر شخصی به دنبال این موارد می باشد. سازه های ثابت دارای ساختار فولادی بوده و بسیار سنگین می باشند. اما قاب های آلومینیومی می توانند زیبایی محیط را افزایش دهند. از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که هزینه این قاب ها بسیار مقرون به صرفه است.

موتور تیوبلار:

سقف های متحرکی که برای بهار خواب ها استفاده می شوند، دارای موتورهای برقی از نوع توبولار هستند. این نوع موتورها استوانه ای می باشند و کیفیت بالایی را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که موتورهای توبولار مورد استفاده دارای گارانتی 5 ساله هستند. از جمله مزیت های آنان می توان به عدم ایجاد سر و صدای زیاد، عمر طولانی و بلند مدت، اشغال فضای کم، دارای سنسورهای حفاظتی، امکان حرکت آرام و قابل اتصال به برق شهری اشاره نمود.
با توجه به موارد و مزیت هایی که در بالا بیان شد، سقف متحرک پارچه ای می تواند یک محیط آرام و دلنشین را برای شما ایجاد نماید. با استفاده از این سقف ها فضای خنک و مسقفی را در اختیار خواهید داشت که می توانید به عنوان پوشش بهارخواب خود از آن بهره ببرید.