مشخصات الاچیق پارچه ای کردان

این الاچیق پارچه ای حیاط در کردان به مساحت 20 متر مریع اجرا شد.

مساحت : 20 متر مربع
کاربری : الاچیق پارچه ای
محل پروژه : کردان- تهران
سال :  1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

ویژگی های پروژه الاچیق حیاط کردان

این پروژه در فضایی حدود 20 متر مربع اجرا گردیده است. الاچیق حیاط، با هدف راه اندازی یک آلاچیق زیبا و مدرن در شهر تهران استارت خورد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد آن می توان بیان نمود که هیچ گونه محدودیتی برای افراد ایجاد نمی نماید و به راحتی می توان آن را در هر فضایی احداث نمود. الاچیق پارچه ای نیز امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد تا زباله و بارش وارد آب استخر نشود. همچنین این سقف ها برای جلوگیری از آسیب رساندن اشعه های فرابنفش خورشید مورد استفاده قرار می گیرند.از جمله ویژگی های پروژه الاچیق پارچه ای حیاط تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اجرای نورپردازی عالی
  • راه اندازی محیط زیبای آلاچیق
  • پیاده سازی بدون محدودیت در حیاط
  • ظاهری عالی و مدرن
  • استحکام و مقاومت بالا
  • عدم نیاز به فضای زیاد برای اجرا

ساخت و اجرای الاچیق پارچه ای حیاط

الاچیق حیاط با در نظر گرفتن نیاز کاربر و سلیقه او در ابعاد و اشکال مختلف اجرا می شود. برای اجرای اینگونه پروژه ها بسیار مهم است تا در گام اول یک اسکلت محکم برای بنا ساخت. از همین رو از فلز استفاده می شود که مقاومت بالایی دارد. نصب و پیاده سازی اینگونه پروژه در محل کاربر انجام می شود. در ادامه، سقف به کمک ریل هایی که از قبل تولید و آماده شده اند، نصب می گردند. با توجه به اینکه باز و بسته نمودن آنها به کمک ریموت بوده لذا کار را برای استفاده کنندگان بسیار آسان نموده است.

اگر سازه الاچیق حیاط از نوع پروفیل های آلومینیومی باشد، وزن بنا بسیار سبک تر خواهد شد. از سوی دیگر آلومینیوم در برابر مواردی چون تغییر رنگ دادن و شوره زدن بسیار مقاوم است. از همین رو زیبایی فوق العاده ای دارد. حال اگر این سازه ها با رنگ های مخصوص رنگ آمیزی شوند و به آنان نورپردازی نیز اضافه شود، نمای بسیار شیکی از خود نشان خواهند داد.

آشنایی با کاربرد الاچیق حیاط

پروژه فوق برای انواع منازل مسکونی و واحد های تجاری می تواند اجرا شود. برخی از کاربرد های آن در زیر لیست شده اند که می توانید مطالعه نمایید:

  • اینگونه محصولات را می توان برای مسقف نمودن روف گاردن، استخر، پاسیو، بالکن و … اجرا نمود. در این صورت بدون محدودیت از فضای باز خود لذت خواهید برد.
  • برای ایجاد محل استراحت در حیاط های منازل مسکونی و تجاری می توان اقدام به راه اندازی سقف های فوق کرد. در واقع با پیاده سازی سقف متحرک شما می توانید از فضای خود بیشترین بهره را ببرید.
  • گاها از محیط ایجاد شده در زیر الاچیق پارچه ای حیاط برای برگزاری جلسات یا پذیرایی از مهمان ها در ادارت استفاده می شود.

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت که الاچیق حیاط یکی از موارد کاربردی است که از آن برای استفاده از فضا بهره برداری می شود. اگر شما نیز به فضای بیشتر یا دنج نیاز دارید، پروژه فوق عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر