مشخصات پروژه رستوران الهیه

این پروژه یک سقف برقی رستوران در تراس در الهیه تهران به متراژ 60 متر مربع می باشد.

مساحت : 60 متر مربع
کاربری : سقف رستوران
محل پروژه : الهیه – تهران
سال :  دی 1401
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: پارچه پی وی سی

سقف برقی رستوران

سقف برقی رستوران الهیه یکی از پروژه های موفقی بوده است که در تهران اجرا شد و مورد پسند تعداد زیادی از افراد قرار گرفت. این پروژه در فضای تراس رستوران با مساحت 60 متر مربع پیاده سازی گردید. با توجه به اینکه این روزها مراکز تفریحی همچون رستوران ها  مورد استقبال زیاد عموم قرار می گیرند، لذا اکثر صاحبان رستوران به دنبال بالا بردن کارآیی و سود خود با استفاده از محصولات با قیمت پایین هستند. قیمت سقف برقی الهیه به نحوی بهینه سازی شد که دوره بازگشت سرمایه برای رستوران دار حداقل گردد.

دلایل اجرای سقف رستوران روباز

سقف برقی تهران یکی از پروژه های پرطرفدار است. عموما از این مورد برای رستوران ها استفاده می شود تا بتوان از فضای باز کارآیی بیشتری انتظار داشت. مهمترین مزیت سقف های برقی فوق این مورد می باشد که در برابر تابش، بارش، باد های موسمی و … مشتریان و دکوراسیون را محافظت می نمایند. در واقع رستوران ها می توانند از فضای باز خود استفاده بهتری ببرند. از دیگر مزیت های سقف برقی رستوران، می توان به زمان استفاده بیشتر از فضای باز اشاره نمود. در واقع باید بیان داشت که نورپردازی صورت گرفته برای این محیط ها می تواند فضای بصری جذابی را ایجاد نماید. لذا مشتریان بیشتری به سمت رستوران مد نظر جذب می شوند.

بررسی مزیت های استفاده از سقف های برقی:

– اگر شما نیاز دارید تا در رستوران خود یک فضای vip و اختصاصی در اختیار داشته باشید، فضاهای روباز با دکوراسیون خوب می توانند انتظار شما را برآورده نمایند. البته باید دقت نمود که راحتی مشتریان در این محیط ها بسیار مهم است. لذا با نصب سقف برقی رستوران می توانید در صورت نیاز سقف را باز نموده یا آن را جمع نمایید.

– برخی از رستوران ها دارای فضای داخلی کوچکی هستند. لذا آنها می توانند با کمک سقف برقی رستوران، از فضای باز بر روی بالکن و روف گاردن خود، استفاده بیشتری ببرید.

– قیمت سقف برقی رستوران الهیه هزینه زیادی ندارد و به نسبت پروژه هایی که نیاز به آهن کشی و .. است، مقرون به صرفه تر می باشد. البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که وزن سازه به نسبت سبک تر می باشد ولی مقاومت بالایی ارائه می دهد.

– برای اجرای سقف حق انتخاب های زیادی دارند. برخی از سقف ها تنها به یک سمت باز می شوند. برخی ها دو تکه بوده و از دو طرف باز و بسته می شوند. با توجه به محیط، شرایط آب و هوایی و نوع پروژه ای که در اختیار دارید، نوع باز و بسته شدن را می توانید انتخاب نمایید.

چرا باید از سقف پارچه ای در رستوران استفاده نمایید؟

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که انواع سقف برقی رستوران تا چه حدی می تواند در شرایط جوی از خود مقاومت نشان دهد؟ در پاسخ می توان بیان نمود که این سقف ها از آلومینیوم ساخته شده اند. اگر از آلومینیوم مراقبت شود، به طور مثال رنگ شود و … ، می توانند برای مدت زمان طولانی نیز به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین باید دقت داشته باشید که آلومینیوم در برابر زنگ زدگی، تغییر رنگ و شوره زدن، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
در خصوص نصب سقف برقی رستوران نیز باید این نکته را در نظر داشته باشید که سقف های فوق به صورت قطعه بندی اجرا می شوند. البته تعداد این قطعات نیز به متراژ و مساحت فضای شما وابسته است. عموما طول قطعات به صورت 2، 4 و 6 متری در نظر گرفته می شوند. البته با توجه به ماهیت پروژه این طول ها می توانند متفاوت باشند.

ساینا متخصص در طراحی سقف برقی رستوران
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید رایگان تماس بگیرید
02191001506