پروژه سایبان متحرک باغ کاشان

سایبان در شهر کاشان در متراژ 20 متر مریع اجرا شده است.

مساحت : 20 متر مربع
کاربری : الاچیق پارچه ای باغ
محل پروژه : کاشان
سال :  پاییز 1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سایبان متحرک باغ در شهر کاشان

در پاییز سال 1400، در شهر زیبا و تاریخی کاشان اجرا شد. مساحت این سایبان برقی برابر با 20 متر مربع است. برند موتور این سایبان برقی، موسل (mosel) ترکیه است. این برند جزء برند  موتورهای با کیفیت در صنعت تولید محصولات برقی و کنترلی است.

در میان زیبایی‌های شهر کاشان، افراد خوش ذوقی هستند که از تماشای منظره‌های زیبا مثل یک آلاچیق با سقف متحرک باغ ، لذت می‌برند. سایبان متحرک، پروژه سال 1400 در شهر کاشان، در عین سادگی، ظرافت، کیفیت و زیبایی تمام اجرا شده است. چشم‌انداز حاصل از این آلاچیق به همراه سایبان متحرک، بسیار دیدنی است. پروژه شهر کاشان جزئیات جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

پارچه PVC و خواص شگفت انگیر آن

پارچه سایبان متحرک باغ، از مهم‌ترین اجزاء سازه به شمار می‌رود. جنس پارچه باید به گونه‌ای باشد که بتواند در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی در 4 فصل از سال، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در واقع پس از کیفیت موتور، این پارچه سایبان است که طول عمر و کارایی سایبان متحرک را تضمین می‌کند. برند پارچه سایبان سیون بلژیک و جنس آن PVC است. کسانی که با این جنس و برند پارچه آشنایی دارند به خوبی از خصوصیات آن مطلع هستند. بخشی از ویژگی‌های مهم پارچه سایبان متحرک باغ را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • مقاومت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید
  • ضد قارچ و میکروب
  • عایق آب و رطوبت
  • ضد آتش
  • ثبات رنگ در زمان طولانی
  • کیفیت و طول عمر بالا

به علت رنگ طوسی کفپوش و قسمتی از دیوارهای فضای آلاچیق، کارفرما درخواست کردند که پارچه سایبان متحرک باغ به رنگ طوسی و همرنگ این فضا انتخاب شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید رنگ پارچه سایبان با محیط آلاچیق، تناسب کامل دارد.

کاربرد و مزایای سقف

سقف پارچه‌ای به قسمتی از فضای آزاد ساختمان، کاربری آلاچیق داده است. به این معنا که می‌توان از این فضای آزاد به دور از آسیب نور خورشید، باد، باران و … به استراحت و تفریح پرداخت. ایجاد یک آلاچیق لاکچری در بین درختان سبز، چشم‌انداز بسیار زیبایی را بوجود آورده است.

از مزیت‌های مهم سایبان، می‌توان به وجود قابلیت تنظیم و کنترل دما اشاره کرد. این قابلیت به کمک سیستم گرماده و یا خنک‌کننده قابل انجام است. به علاوه LED های تعبیه شده در زیر پروفیل‌های فلزی جمع شونده، موجب روشنایی محیط آلاچیق می‌شود.

اجرای این پروژه در مساحت 20 متر مربع در ساختمانی در کاشان گواه این مدعا است که نصب سایبان متحرک باغ، به یک فضای بزرگ و وسیع نیاز ندارد. شما فقط اراده کنید آن‌گاه خواهید دید در کوتاه‌ترین زمان، محیط اطرافتان زیباتر می‌شود.