سقف متحرک بام برج

سقف متحرک بام  در پنت هاوس در طبقه ۱۷ ام برج منطقه محمودیه تهران اجرا شده است.

مساحت : 30 متر مربع
کاربری : سقف متحرک
محل پروژه : تهران- محمودیه
سال :  زمستان 1400
مشخصات سازه : آلومینیوم – پارچه کایا
جنس پوشش: PVC Blackout

اجرای یک سقف متحرک بام با ویژگی‌های عالی

سقف متحرک بام از آن محصولاتی می باشد که بسیار کاربردی و بسیار پر اهمیت است. افرادی که روفگاردن دارند از اهمیت این نوع سقف های متحرک بسیار آگاه هستند. زیرا می تواند در مواقع لزوم سایبان روفگاردن را باز و یا بسته کنند و از محیط بام خود بهترین استفاده را نمایند. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با یکی از پروژه‌ های بسیار موفق در زمینه اجرای سقف متحرک در محمودیه تهران صحبت کنیم. همانطور که گفته شد این پروژه در منطقه ۱ تهران اجرا شده است. مساحت این پروژه ۳۰ متر مربع می باشد. یکی از ویژگی های این سقف متحرک استفاده از موتور موسل ترکیه می باشد که از قدرت خوبی برای باز و بسته کردن برخوردار میباشد.

پارچه به کار رفته در سایبان بام باغ

همچنین پارچه به کار رفته در این نوع سقف‌ نیز یکی از بهترین پارچه های موجود میباشد. ‌پارچه سیون بلژیک از آن پارچه های با کیفیت می‌باشد که میتواند تا چندین سال بدون هیچ‌ مشکلی در هر نوع آب و هوایی دوام‌ بیاورد.‌ این‌ پارچه در سقف متحرک میتواند در روز های گرم تابستان از تابش آفتاب و در روز های بارانی از بارش برف و باران جلوگیری نماید. در نتیجه شما با خیال راحت میتوانید در زیر این سقف ها نشسته و از‌ محیط پیرامون خود لذت ببرید. تاریخ اجرا این‌ پروژه بی نظیر زمستان ۱۴۰۰ می‌باشد.

ویژگی دیگر پروژه های سایبان متحرک

این سقف متحرک بام که در طبقه هفدهم یک برج در محمودیه تهران اجرا شده است دارای ویژگی‌ های بی‌ نظیری می باشد. که در قسمت بالا به آن اشاره کرده ایم و می خواهیم به بررسی دیگر ویژگی ها و مشخصات این نوع سقف بپردازیم. در این پنت هاوس از پالت رنگی تیره استفاده شده است. به همین دلیل برای نصب سقف متحرک نیز  از شاسی و پروفیل های رنگ تیره استفاده شده است. تا بتواند با فضای پیرامون و فضای اطراف یک همخوانی و هارمونی زیبا و شیک را ایجاد نماید. به علت نداشتن دیوار در فضای روف گاردن در طول روز افراد می‌ توانند از نور طبیعی آفتاب استفاده کنند.

زیبایی فوق العاده سقف در روفگاردن

اما در هنگام شب با ایجاد یک نورپردازی زیبا در سقف متحرک بام می توانند فضای بام را بسیار زیبا و کاربردی نمایند. این فضا را به محلی برای دورهمی ها و مهمانی ها خو تبدیل نمایند و بتوانند در کنار عزیزان و خود در این محل اوقات خوشی را سپری کنند. همین نورپردازی در سقف بام سبب می‌ شود که محیط بام بسیار کاربردی تر گردد و  افراد تمایل داشته باشند در هنگام شب و در تاریکی هوا نیز از این محیط استفاده کنند. همچنین بتوانند از هوای آزاد لذت ببرند.

در نصب سقف متحرک بام باید حتماً از اجزا و محصولات بسیار با کیفیت استفاده کرد. تا فرد  بتواند از این محصول مدت زمان طولانی استفاده کند. همچنین افراد بدون هیچ مشکل و نگرانی از ویژگی ها و کاربرد های آن بهره ببرند. این ویژگی‌ ها توانسته است این پروژه در پنت هاوس محمودیه را بسیار خاص و شکیل نماید.

نمونه پروژه های سقف متحرک ساینا