سقف متحرک ارزان ویلا

سقف متحرک ارزان ویلا دماوند با متراژ 15 متر مربع و در سال 1399 اجرا شد.

مساحت : 15 متر مربع
کاربری : سقف متحرک ویلا
محل پروژه : دماوند
سال :  پاییز 1399
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سقف متحرک ارزان در فضای سرسبز دماوند، به طرز شگفت‌آوری، چشم‌انداز بسیار زیبایی ایجاد می‌کند. اجرای این پروژه در روف گاردن ویلا می‌تواند برای کارفرما، مزایای متعدد داشته باشد. اگر برای منزل، ویلا و باغ شخصی خود قصد دارید یک سایبان ارزان کاربردی داشته باشید حتما با جزئیات پروژه سقف متحرک ارزان آشنا شوید.

سقف متحرک روف ارزان ویلا در نزدیکی قله

پروژه سقف متحرک ارزان ویلا با کاربری روف گاردن در دماوند، موسم بهار در خرداد ماه سال 1399 اجرا شد. این سازه در متراژ 15 متر مربع در عین سبکی و سادگی، جذابیت ویژه‌ای به نمای ساختمان ویلا بخشیده است. به کمک سایبان متحرک، استفاده از فضای روف گاردن برای همیشه و در هر شرایط آب و هوایی امکان‌پذیر است.

پروفیل این سازه متحرک ارزان، آلومینیوم 6063 است. پارچه آن از جنس PES-PVC-black out SRF india می‌باشد که خاصیت مقاومتی ویژه در برابر پوسیدگی و آسیب دارد. ضد اشعه UV است و مانع عبور نور خورشید از سطح خود می‌شود. بنابراین هنگام استراحت در فضای تحت پوشش سایبان، هیچ گونه آسیبی از اشعه مضر نور خورشید متوجه شما نمی‌شود. بر سطح این سایبان، امکان رشد انواع میکروب، قارچ و باکتری وجود ندارد.

موتور سقف متحرک باید از قدرت و کارکرد عالی برخوردار باشد. به هر حال اولین مشخصه این پروژه قابلیت اجرای دو حالت روباز و مسقف در زمان‌های مختلف است. برای موتور این سازه پارچه‌ای، از برند موسل ترکیه استفاده شد تا کارفرما بتواند طی سال‌های متوالی و طولانی از آن بهره ببرد.

روشنایی در شب مانند ستارگان آسمان

برای استفاده بهتر از محوطه سقف متحرک ارزان در طول شب از نورپردازی نقطه‌ای و لامپ‌های LED استفاده شده است. این محصولات روشنایی، به صورت رشته‌ای در طول سقف، تعبیه شده و باعث می‌شود فضای تحت پوشش سازه از نور کافی و درخشان برخوردار باشد. از آنجا که این سقف دارای سیستم نورپردازی مناسبی است کاربرد بهتری هنگام تاریکی هوا دارد و باعث زیباتر شدن نمای ویلا می‌شود.

اجرای پروژه سقف متحرک ارزان در ویلای شخصی واقع در دماوند باعث شده است افراد حاضر در ویلا در هر شرایط آب و هوایی و در هر فصل از سال، هیچ گونه محدودیتی برای بهره‌مندی از فضای روف گاردن نداشته باشند. شما می‌توانید در ماه‌های زیبای سال، در سرمای زمستان و گرمای تابستان در فضای آزاد بنشینید و نظاره‌گر طبیعت بکر دماوند باشید. نصب سقف متحرک در روف گاردن سبب می‌شود شما علاوه بر بهره‌مندی از سایبان کاربردی، در ساختمان خود یک آلاچیق زیبا نیز داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک

جنس پارچه PVC

عامل مهمی در تعیین قیمت سقف متحرک ارزان، جنس پارچه کششی است. استفاده از پارچه‌های با کیفیت برتر باعث افزایش قیمت می‌شود. پارچه‌هایی که با دستگاه‌های مدرن ساخته می‌شوند، کیفیت بیشتری دارند. گونه‌های مختلف پارچه بر دوام و کیفیت کلی سقف تأثیر می‌گذارند. ویژگی‌هایی مانند عایق بودن و مقاومت در برابر آب باعث می‌شوند تا در شرایط متغیر، تغییرات کمتری احساس کنید. پیشنهاد می‌شود قبل از انجام پروژه، در مورد نوع پارچه تحقیق کافی انجام دهید.

کیفیت پروفیل و اتصالات سقف متحرک ارزان

در ساخت سقف‌های متحرک با کیفیت، عموماً از سازه‌ها و پروفیل‌های آلومینیومی استفاده می‌شود. اتصالات فلزی در پروژه‌ها نقش بسیار مهمی دارند، بنابراین باید مطمئن شد که فلز مورد استفاده دارای استحکام لازم است. گاهی اوقات، برای ساخت بدنه این محصولات از فولاد نیز بهره‌برداری می‌شود. با این حال، سازه‌های آلومینیومی به مقایسه با سازه‌های فولادی، وزن بسیار کمتری دارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها به عنوان بار مرده در ساختمان‌ها بهره برد.

کیفیت دوخت پارچه پلی استر

روش‌های دوخت پارچه عمدتاً در دو شکل متفاوت انجام می‌شوند. اولین روش، دوخت با استفاده از فرکانس بالا یا HF است که با استفاده از دستگاه‌های پرس الکترونیک و امواج اولتراسونیک انجام می‌پذیرد. این روش دوخت دارای کیفیت بسیار بالایی است و باعث افزایش عمر مفید پارچه می‌شود. روش دوم، دوخت دستی است که با کمک سشوار صنعتی و یک سطح گرم انجام می‌گیرد. این روش به مقایسه با روش قبلی هزینه و زمان کمتری دارد، اما کیفیت دوخت در نتیجه کاهش می‌یابد.