پروژه سقف برقی حیاط چهاردانگه

پروژه سقف برقی حیاط در محله چهاردانگه تهران اجرا شده است و فضایی حدود 80 متر مربع را پوشش می دهد.

مساحت : 80 متر مربع
کاربری : سقف برقی حیاط
محل پروژه : چهاردانگه – تهران
سال :  دی 1398
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سقف برقی حیاط از دیگر پروژه هایی است که امروزه بسیار در محیط های باز حیاط اجرا می شود. این پروژه که تصاویر آن در ادامه بیان شده است، به عنوان یک اشراف بند در حیاط نیز استفاده می شود. در واقع می توان به کمک این سقف ها کل فضای حیاط را پوشش داده و یک محیط خصوصی ایجاد کرد.

اجرای سقف حیاط:

پروژه سقف برقی حیاط در محله چهاردانگه تهران اجرا شده است و فضایی حدود 80 متر مربع را پوشش می دهد. این سقف ها هم در طول روز و هم در شب ها کاربرد دارند. با توجه به سیستم نورپردازی که در زیر سقف برقی نصب می شود، شما در طول شب می توانید یک فضای زیبا و راحتی را در حیاط خود داشته باشید.

یکی از مزیت های سقف برقی در حیاط، استفاده بیشتر و بهتر از فضا است. این سقف ها می توانند مانع دید و اشراف سایر ساختمان ها به حیاط شوند. لذا با توجه به نیاز خود می توانید سقف ها را باز نموده یا ببندید. گروهی از مشتریان از این سقف ها برای ایجاد یک اتاق شخصی و کوچک در حیاط خود بهره می برند. اگر جزو افرادی می باشید که در حیاط خود از مبلمان استفاده می نمایید؛ سقف های فوق می توانند تا حد زیادی در برابر تابش و بارش از آنها مراقبت نماید.

هر آنچه که باید در خصوص سقف برقی حیاط بدانید:

– سقف برقی عموما طی 30 الی 35 روز کاری آماده نصب می شود. اما باید در نظر داشته باشید که متراژ محیط و نوع پروژه نیز در مدت زمان اجرا نقش دارند.

– بسیاری از افراد تصور می نمایند که برای اجرای این سقف ها نیاز به اخذ مجوز شهرداری است. اما باید دقت نمود که این سقف ها تنها در صورتی که به سمت نمای ساختمان نصب شوند، نیاز به تایید و اخذ مجوز از شهرداری دارند. در غیر این صورت می توان آنها را به راحتی در حیاط پیاده سازی نمود.

– عموما برای سقف برقی حیاط از نورپردازی led استفاده می شود. شما می توانید روی هر میزان متراژ این نورپردازی ها را پیاده سازی نمایید. لازم به ذکر است که پوشش های پارچه ای این بین به هیچ وجه صدمه نمی بینند.

– برای اینکه سقف حیاط شما بتواند به راحتی باز و بسته شود، لازم است تا به برق شهری متصل گردد. همچنین این سقف ها از موتورهای توبلار یا سانترال نیز استفاده می نمایند که موتورهای توبلار دارای صدای کمتری می باشند. از سوی دیگر آنها دارای ریموت هستند که باز و بسته نمودن را آسان می کنند.

– عموما برای اینکه این سقف ها مقاومت لازم را داشته باشند، پوشش پارچه ای آنها را از PVC می سازند. این پوشش هم در برابر گرما و هم در برابر سرما مقاومت لازم را دارد.

ساینا بزرگترین شرکت تولید کننده سقف برقی در ایران
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید رایگان تماس بگیرید
02191001506

مزایای سقف برقی حیاط


سقف برقی حیاط برای فضای باز، یک راه زیبا و کاربردی برای ایجاد یک فضای قابل تغییر و چند منظوره است. یکی از مزایای عمده این نوع سقف، قابلیت تنظیم و تغییر آن با توجه به شرایط آب و هوایی است. برای مثال، در روزهای بارانی یا برفی، شما می‌توانید سقف را ببندید تا حیاط خود را محافظت کنید. در روزهای آفتابی یا شب ها، سقف را باز کنید تا از نور و چشم انداز آسمان برخوردار شوید. همچنین این سقف می تواند باعث صرفه جویی در انرژی شود، زیرا در روزهای گرم، با باز کردن سقف و ایجاد گردش هوا، نیاز به استفاده از سیستم تهویه مطبوع کاهش می یابد.

سقف برقی حیاط علاوه بر ارائه یک فضای زندگی باز و فراهم کردن نور طبیعی، به شکل و ظاهر کلی منزل نیز زیبایی می افزایند. برای پروژه های بازسازی یا افزایش ارزش ملک، نصب انواع سقف برقی حیاط می تواند یک گزینه جذاب باشد. در نهایت، این سقف ها امکان استفاده از فضای حیاط را در هر شرایط آب و هوایی فراهم می کنند و برای میزبانی از جمع های بزرگ یا خلوت های خصوصی، انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهند.

چرا سقف برقی در معماری فضای فضای بازمحبوب است؟

سقف برقی حیاط به دلایل متعددی محبوب در معماری محبوب است. شاید دلیل محبوبیت بالای آنها انعطاف پذیری آنها برای پوشش کامل حیاط باشد. این محصول می تواند بسته یا باز شوند، بنابراین این امکان را به صاحبین حیاط می دهند که به راحتی شرایط آب و هوایی را کنترل کنند. در روزهای بارانی یا برفی، سقف را می توان بست و از حیاط محافظت کرد، در حالی که در روزهای گرم یا خنک، سقف را می توان باز کرد تا هوای تازه و نور طبیعی وارد فضا شود.

در عین حال، این سقف‌ها زیبایی آرایشی به فضا می‌افزایند. ساختارهای مدرن و بروز آنها می‌توانند به هر فضای بازی ظاهری بسیار خاص ببخشند، چه این فضا یک حیاط خانگی باشد یا یک فضای تجاری مانند رستوران‌ها یا کافه‌ها.

همچنین، سقف‌های برقی می‌توانند به افزایش ارزش یک ملک کمک کنند. گسترش فضای زندگی به فضای باز، به ویژه اگر این فضا بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده شود، یک ویژگی مطلوب برای خریداران احتمالی است.

در نهایت، سقف برقی حیاط امکان استفاده بهینه از فضا را فراهم می کند. این سقف ها با ارائه یک فضای چند منظوره که می تواند برای پذیرایی، استراحت، یا حتی کار استفاده شود، برای کسب و کارها و خانه ها جذاب هستند.

مهمترین کاربردهای سقف برقی حیاط

سقف برقی حیاط، که معمولاً با استفاده از مکانیسم‌های الکتریکی یا الکترونیکی قابل کنترل است، می‌تواند چندین کاربرد مهم و جذاب داشته باشد. در اینجا به برخی از این کاربردها پرداخته می‌شود:

تنظیم نور و سایه حیاط

یکی از ویژگی‌های اصلی سقف‌های برقی این است که به سرعت می‌توانند باز یا بسته شوند. در روزهای آفتابی، می‌توان با بستن سقف، سایه و خنکای مناسبی را در حیاط ایجاد کرد. در مواقعی که نیاز به نور بیشتری دارید، با باز کردن سقف، می‌توانید از نور طبیعی بهره‌برداری کنید.

حفاظت در برابر عوامل طبیعی

در مواقعی که باران می‌بارد یا برف می‌افتد، سقف برقی می‌تواند به عنوان یک سد موثر علیه این عوامل طبیعی عمل کند و فضای حیاط را خشک و دافئ نگه دارد.

افزایش امنیت ملک

سقف‌های برقی می‌توانند در شب یا هنگام عدم حضور افراد در منزل، به عنوان یک ویژگی امنیتی عمل کنند. با بستن سقف، دسترسی به حیاط سخت‌تر می‌شود و از ورود سارقان جلوگیری می‌شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی

در فصول گرم سال، سقف برقی با ایجاد سایه می‌تواند از ورود حرارت زیاد به فضای حیاط جلوگیری کند، که به نوبه خود می‌تواند در کاهش نیاز به استفاده از تهویه مطبوع و کولرها کمک کند و در نتیجه منجر به پس‌انداز انرژی شود.

زیبایی و جلوه‌ی و ارزش افزوده برای ملک

سقف‌های برقی با طراحی‌ها و مواد مختلفی ساخته می‌شوند و می‌توانند جلوه‌ی زیبا و مدرنی به حیاط ببخشند. این سقف‌ها می‌توانند به عنوان یک عنصر معماری جذاب در طراحی منازل مدرن مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت سقف برقی حیاط

قیمت این محصولات به عوامل متعددی وابسته است که مهمترین آنها جنس پارچه، کیفیت رنگ و الومینیوم مصرفی و جنش موتور و اتصالات به کار رفته در این محصول است. اطلاعات تکمیلی برای قیمت سقف برقی در مقاله مرتبط با دقت بیان شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله قیمت سقف متحرک رجوع کنید.