مشخصات پروژه تراس رستوران مهرداد مال

سقف تراس رستوران مهرداد مال به ابعاد 100 متر مربع در عظیمیه کرج اجرا شده است.

مساحت : 100 متر مربع
کاربری : سقف رستوران
محل پروژه : عظیمیه – کرج
سال : 1401
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سقف تراس رستوران عظیمیه کرج

مجموعه ساینا، یکی از قوی ترین تیم های فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به نصب سقف رستوران به حساب می آید. از جمله نمونه کار های این تیم می توان به مجتمع تجاری مهراد مال اشاره کرد. این تیم حرفه ای در عظیمیه کرج هم پروژه های فوق العاده ای را در زمینه سقف متحرک به اتمام رسانده اند. مساحت کلی پروژه های انجام شده توسط این تیم تقریبا 100 متر مربع می باشد. در صورتی که رستوران شما دارای فضای رو باز است و به دنبال یک سقف متحرک رستوران خوب و با کیفیت هستید با تیم حرفه ای مجموعه ساینا استفاده کنید. استفاده از این محصولات کاربردی باعث می شود تا فضای شما کاربرد های بیشتری پیدا کند.

انواع سقف برقی رستوران تولید شده توسط تیم فنی ساینا، از بهترین و قوی ترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده کرده و شما می توانید خیلی راحت آنها را به کار گیرید. این محصولات برای حیاط، رستوران های رو باز، مجتمع های تجاری و … مناسب هستند. اگر شما هم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید هم اکنون با تیم پشتیبانی و کارشناسی فنی سازه چادری ساینا تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنید. پشتیبانی های فروش حرفه ای ما، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.

تاثیر پوشش فضای باز رستوران بر روی دکوراسیون

شاید شما هم تا کنون حداقل یک بار نام مدل ها و ساختار های مختلف سقف فضای باز رستوران را شنیده باشید. این ابزار های مهم و کاربردی، به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از آنها برای موقعیت های تجاری استفاده کنید. هم اکنون مدل های بسیار زیادی از انواع سقف متحرک در بازار های داخلی ایران موجود است. یکی از مهم ترین مسائلی که صاحبان رستوران باید به آن توجه داشته باشند، استفاده از طراحی مناسب برای دکوراسیون داخلی می باشد.

دکوراسیون باعث می شود تا مشتریان با آرامش غذای خود را میل کنند. هرچه دکوراسیون داخلی و خارجی شما قوی تر باشد، مشتریان بیشتری هم به رستوران یا محیط تجاری شما وارد می شوند. استفاده از انواع سقف متحرک یکی از بهترین راه هایی است که با استفاده از آن شما می توانید دکوراسیون داخلی رستوران خود را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی بهبود ببخشید. در پروژه مهرداد مال سقف تراس رستوران به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید هر موقع که دوست داشتید آن را نصب و حذف کنید. هیچ فرقی ندارد که شما در چه موقعیتی قرار دارید. فقط با فشردن یک دکمه این محصول را جمع می کنید.

کاربرد پوشش تراس

در مواقعی که تابش خورشید بر روی محیط مورد نظر شما خیلی زیاد است، شما می توانید از سقف تراس رستوران برای متوقف کردن خورشید استفاده کنید. هنگامی هم که تابش خورشید کمتر و ملایم تر می باشد، شما می­توانید آن را جمع کنید تا مشتریان از فضای باز ایجاد شده لذت ببند. در کل استفاده از انواع این محصولات باعث می شود تا فضای بیرونی و داخلی رستوران شما زیبایی خیره کننده ای داشته باشد. بیایید فرض کنیم که شما یک رستوران رو باز دارید و در فصل زمستان، بارش برف و باران شروع می شود. شما چه کاری را انجام می دهید؟ افراد می توانند پاسخ های متنوعی را به این سوال بدهند. ولی، استفاده از سقف متحرک رستوران بهترین و پر بازده ترین راه حل موجود در جلوی پای شما است.