مشخصات پروژه سقف پاسیو جردن

سقف متحرک پاسیو یک درمانگاه با متراژ حدودی 10 متر در جردن تهران اجرا شد

مساحت : 10 متر مربع
کاربری : سقف متحرک
محل پروژه : جردن – تهران
سال :  1399
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سقف پاسیو چیست؟

شاید شما هم تا کنون نام سقف متحرک پاسیو را شنیده باشید. این محصولات مهم و کاربردی، می توانند در پروژه های مختلف فعالیت های متنوعی را به اتمام برسانند. این محصولات هم کاربرد های تجاری داشته و هم کاربرد های خانگی. اگر شما هم دوست دارید تا در مورد پروژه سقف متحرک پاسیو بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه شوید. امروز ما قصد داریم تا در همین مورد با شما صحبت کنیم. یعنی این محصول به گونه ای طراحی شده که شما هر موقع که دوست داشتید آن را باز می کنید و هنگامی که کارتان با آن تمام شد، آن را جمع می کنید.

استفاده از سقف متحرک پاسیو می تواند مزایای خیلی زیادی برای شما در شرایط مختلف داشته باشد. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آنها به شدت مناسب بوده و به همه افراد توصیه می شود. جالب است بدانید که مدل ها و ساختار های مختلف سقف متحرک پاسیو به گونه ای طراحی شده اند که بازدهی بالایی برای شما دارند.

ویژگی های خاص سقف پاسیو

ابعاد این محصول می تواند به کوچکی 9 تا 10 متر مربع باشد. این سقف متحرک هم کاربرد های زیبایی داشته و هم شما می توانید از آنها به عنوان ابزار های محافظتی استفاده کنید. این محصول باعث می شود تا مبلمان و وسایل مختلفی که در ناحیه مورد نظر قرار گرفته اند، به طور کامل سالم بمانند. اگر شما هم از مشرف بودن پنجره همسایه هایتان بر روی خانه ناراحت هستید، استفاده از مدل های مختلف سقف پاسیو می تواند بازدهی بالایی برای شما داشته باشد.

همچنین، این محصولات به صورت دائمی بر روی محیط مورد نظر شما نصب نمی شود. یعنی هروقت که دوست داشتید تا از آفتاب استفاده کنید و یا اینکه دیگر به سقف متحرک نیاز نداشتید، خیلی راحت می توانید سقف را جمع کنید. این قابلیت ها باعث شده اند تا استفاده از مدل های مختلف این محصول در میان مردم کشور ما به شدت رایج شود.

سقف متحرک پاسیو ساینا

پروژه سقف متحرک پاسیو تیم سازه چادری ساینا، یکی از قوی ترین پروژه هایی است که شما می توانید از آن برای انجام فعالیت های مربوط به خود استفاده کنید. این پروژه ابعادی در حدود 10 متر مربع داشته و می تواند به عنوان اشراف بند کاربرد های خیلی زیادی داشته باشد. تیم ما، همیشه از بهترین و قوی ترین متریال ها برای اجرای پروژه های مهم استفاده می کند. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید و یا اینکه با تیم پشتیبانی و کارشناسی ما صحبت کنید.

این پروژه می تواند در شهر های مختلف ایرانی اجرا شود و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما به اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به شدت مهم نیاز دارید، هم اکنون با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

ساینا بزرگترین شرکت تولید کننده سقف متحرک
دارای نمایندگی شرکت کنان متال ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر