مشخصات پروژه

این پروژه سایبان برقی کاقی شاپ شامل دو سازه به ابعاد ۷*۵ و ۸*۳ می باشد.

مساحت : ۶۰ متر مربع
کاربری : سایبان برقی
محل پروژه : نیاوران – امیدوار
جنس پارچه : PES-PVC
مدل پارچه : بلک اوت ساخت ترکیه
وزن پارچه : ۷۰۰ گرم
پروفیل : آلومینیوم
موتور : بکر
زمان تحویل : مهر ماه ۱۳۹۷

سایبان برقی کافی شاپ

با هدف پوشش حیاط دو سیستم سایبان برقی کافی شاپ طراحی و اجرا شده است. به علت تغییرات ابعاد حیاط و پوشش مورد نیاز کارفرما دو سقف برقی با طول کنسول های ۷ و ۵ متر اجرا گردید. این دو سایبان برقی در کنار یکدیگر محیطی کاملا عایق را برای مشتریان و مراجعه کنندگان به این کافی شاپ فراهم کرده است. از دیگر ویژگی های این پروژه تراز نمودن ریل های متحرک هر دو سازه با یکدیگر علی رغم تفاوت در عرض و طول کنسول ها می باشد. و قابلیت باز و بسته شدن جداگانه را به هر دو قسمت فضای باز محوطه این کافه گالری می دهد.

معماری سایبان برقی

یکی از کاربردهای سقف متحرک استفاده در کافه ، رستوران و گالری هنری می باشد. سقف متحرک با امکان باز و بسته شدن آسان توسط یک ریموت کنترل می تواند قابلیت استفاده از فضای باز را در هوای خوب و محافظت در برابر آب و هوای نامناسب و تابش مستقیم نور خورشید فراهم آورد. سقف متحرک کافه به عنوان یک سبک به راحتی می تواند فضای مفید قابل استفاده برای کافه گالری را افزایش دهد.

با هدف زیباتر شدن این پروژه پروفیل های آلومینیومی به رنگ مشکی و پارچه سفید رنگ بلک اوت انتخاب شد. در زیر پروفیل های متحرک سقف پارچه ای ، نور های LED جهت نورپردازی فضا تعبیه گردید.

این سقف متحرک شامل پروفیل ها ، موتور و پارچه توسط شرکت ساینا گارانتی شده است.