مشخصات پروژه سایبان روفگاردن کلینک

سایبان برقی روفگاردن اجرا شده برای کلینیک نیل فروش زاده به مساحت حدود 40 متر مریع اجرا شد.

مساحت : 40 متر مربع
کاربری : سقف روفگاردن
محل پروژه : جردن – تهران
سال :  1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

معرفی پروژه کلینیک نیل فروش زاده

این روفگاردن با متراژ ۴۰ متر مربع فضایی بسیار دلنشین و آرام جهت استراحت کارمندان کلینیک دکتر نیل فروش زاده فراهم آورده است. پرسنل کلینیک می توانند برای صرف غذا، صبحانه یا عصرانه و همچنین جهت استراحت اوقات خوشی را در فضای روفگاردن تجربه نمایند. در روزهای آفتابی و خنک سایبان برقی روفگاردن باز شده و پرسنل می توانند از هوایی مطبوع بهره مند شوند. اگر هوا بارانی یا کمی سرد باشد، با بستن سقف متحرک، باز هم کارکنان می توانند در روفگاردن بنشینند و لحظاتی از کار کردن فارغ شوند.

سایبان برقی روفگاردن را بشناسید

این روز ها به دلیل پیشرفت سازه ها، ساختمان ها نیز بسیار مدرن شده اند و سایبان برقی روفگاردن یکی از سازه هایی است که امروزه به میزان زیادی مورد توجه قرار گرفته و توانسته برای برخی از فضاهای عمومی بسیار مفید واقع شود. این محصول یک سازه ای است که توسط ریموت کنترل تغییر وضعیت می دهد. به طور کلی این نوع سایبان برقی، با جا به جایی خود، امکان استفاده مطلوب تر از محیط را فراهم می آورند. یعنی شما با نصب این گونه سایبان ها، می توانید در شرایطی که اوضاع مساعد نیست (بارش باران) از این سقف استفاده کرده و آرامش محیط را برای مراجعین فراهم آورید. همچنین در ایامی که هوا و شرایط مطلوب است، با جا به جایی آن می توانید فضای بهتری را فراهم آورید.

نصب سایبان برقی روفگاردن چگونه است؟

اولین مرحله برای نصب اینگونه محصولات انتخاب متریال اولیه است. پارچه های پی وی سی که جزو محصولات وارداتی هستند، امروزه بخش اعظمی از سایبان های برقی را تشکیل می دهند. این پارچه ها از مقاومت کافی برخوردار بوده و برای اجرای سایبان برقی کاملا مناسب می باشند. شاید این سوال برای شما مطرح شود که: چگونه یک پارچه می تواند جایگزین سقف گردد؛ آن هم به صورت برقی و اتوماتیک؟

این سوال کاملا به جاست. زیرا پارچه های پی وی سی به تنهایی نقش سایبان متحرک را ایفا نمی کنند؛ بلکه این پارچه ها روی ریل هایی سوار میشوند تا قابلیت جا به جایی و حرکت داشته باشند. این ریل ها به گونه ای نصب می شوند تا شما بتوانید سایبان برقی روفگاردن را کاملا باز کنید، کاملا بسته نگه دارید و یا بخشی از فضای شما دارای سقف بوده و بخش دیگر آن را به صورت فضای باز عرضه کنید. از جمله بخش های مختلفی که برای نصب یک سقف متحرک پارچه ای نیاز است؛ می توان به: براکت اتصال به زیرسازی؛ موتور، پارچه، پروفیل پارچه، ورق شیروانی محافظ، ریل، گاتر، ستون و کفشک؛ اشاره نمود.

سایه بان برقی روفگاردن

اگر شما صاحب یک گالری یا فضایی عمومی هستید که سبک معماری آن نیاز به بازسازی دارد؛ بهترین راه نصب سایبان برقی روفگاردن است. شما می توانید با کمک پارچه های مخصوص، سایبان متحرک داشته باشید. اگر به دنبال هزینه کمتری جهت اجرای سقف متحرک هستید، پیشنهاد ما به شما پارچه های پی وی سی است. این نوع پارچه ها نیز عملکرد خوبی به عنوان سایبان برقی دارند. بهتر است با توجه به متراژ و ماهیت فضایی که در اختیار دارید، نوع سقف خود را مشخص نمایید. برای متراژ های کوچک استفاده از سقف های متحرک پارچه ای بیشتر توصیه می شود. اما برای مراکز تجاری یا فضاهای بزرگتر نیز می توانید از این نوع متریال استفاده کنید.

مزیت سایبان متحرک:

اجرای سایبان متحرک روفگاردن دارای مزیت های بسیاری است. مطمئنا این نوع سقف ها را در برخی از کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکز این چنینی مشاهده کرده اید. در فضاهای این چنینی مزیت و کاربرد سقف متحرک جهت ارائه شرایط بهتر برای مشتریان است. اما در فضاهای دیگر این نوع سقف جهت استفاده و بهره مندی کارکنان یک مجموعه نصب می گردد. سقف متحرک کلینیک مراقبت های پوستی نیلفروش زاده واقع در خیابان نلسون ماندلا، برای کارکنان این مجموعه تعبیه شده است. این کلینیک زیبایی دارای سقف برقی روفگاردن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر