مشخصات سایبان حیاط

سایبان برقی حیاط که امروزه طرفداران زیادی دارد، اغلب به عنوان اشراف بند در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرد.

مساحت : 40 متر مربع
کاربری : سقف متحرک حیاط
محل پروژه : پاسداران – تهران
سال :  1401
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سایبان برقی حیاط  که امروزه طرفداران زیادی دارد، اغلب به عنوان اشراف بند مورد استفاده قرار می گیرد. در این پروژه تلاش گردید تا از محیط باز حیاط برای فعالیت آرایشگاهی استفاده شود. اما یکی از مزیت های اصلی این پروژه در آن بود که بنا بر نیاز کاربر می توان سایه بان برقی حیاط را باز یا بسته نمود.

سایبان متحرک حیاط در واقع همانگونه که از نام آن مشخص است دارای قابلیت باز یا بسته شدن است. اغلب افراد از این مورد استفاده می نمایند تا فضایی برای نشستن یا پارک ماشین در حیاط خود ایجاد نمایند. اما در پروژه انجام شده از این سایبان برقی حیاط به منظور مسقف نمودن فضا جهت ایجاد یک آرایشگاه استفاده شد.

آشنایی با روند پیاده سازی و اجرای سایبان برقی حیاط:

به صورت کلی باید در نظر داشت که سایه بان برقی حیاط را می توان از انواع متریال های موجود تهیه نمود. این سقف ها از لحاظ ظاهری دارای ریل های موازی هستند که حرکت را آسان می نمایند. باید در نظر داشت که اجرای این سقف ها نیاز به مجوز شهرداری دارد. عموما افراد با توجه به معماری خانه و محل کاربری خود از انواع متفاوت متریال ها استفاده می نمایند.

برخی از سقف های برقی تاشو بوده و برخی دیگر نیز ریلی می باشد. در این پروژه برای باز و بسته شدن سقف از بازوهای برقی و هیدرولیکی استفاده شده است تا امکان باز و بسته شدن به راحتی فراهم آید.  برای پیاده سازی پروژه فوق لازم است تا به موارد متفاوتی دقت نمود:

  • طول بازشوندگی سقف تا چه مقدار باید باشد؟
  • جنس سقف از چه نوعی باید باشد تا مقاومت لازم را فراهم آورد؟
  • از چند تیر سازه ای برای اجرای مستحکم طرح باید استفاده نمود؟

با توجه به اینکه در این پروژه سایبان حیاط، از آن به عنوان سقف یک واحد آرایشگری استفاده می شود لذا استفاده از سازه های قوی جهت نگهداری بار سقف الزامی بود. از سوی دیگر تلاش شد تا پوشش سقف دارای ضخامت لازم باشد تا در شرایط جوی مختلف استحکام لازم را فراهم آورد.

سایبان متحرک پارچه ای و مواردی که باید بدانید:

برای اینکه بتوان سقف را به خوبی پیاده سازی نمود، از سازه های آلومینیومی استفاده شده است که در فضای باز مقاومت خوبی را فراهم می آورند. این سازه ها به هیچ وجه زنگ نمی زنند و تحمل وزن بالایی دارند. از همین رو عمر سقف های اجرا شده در پروژه را افزایش می دهند.

به صورت کلی استفاده از متریال خوب در این پروژه موجب گردید که اکنون به عنوان یکی از سازه های پرطرفدار معرفی شود. زیرا هزینه نگهداری و پیاده سازی آن به مراتب کمتر از سایر سقف ها می باشد. از سوی دیگر طول عمر آن به مراتب بیشتر می باشد. می توان بیان داشت که از سقف های فوق می توان برای محیط های چون روف گاردن، کافی شاپ ها و … استفاده نمود. سایبان برقی حیاط چون از قاب های سازه ای استفاده می نمایند و در اطراف آنها نیز پوشش های لازم وجود دارد لذا کاملا هوابند شده و فضای بسته ای را فراهم می آورند که برای هر نوع فعالیت و کسب و کاری مفید خواهد بود.

انواع سایبان برقی حیاط را بشناسید و قبل از خرید بررسی کنید!

سایبان برقی  بازویی حیاط: زیبایی و کاربرد در یک محصول

سایبان‌ بازویی حیاط با طراحی مدرن و عملکرد آسان خود، انتخابی مطمئن برای ایجاد سایه در فضاهای مختلف هستند. با استفاده از بازوهای متحرک، این نوع سایبان قابلیت پوشش زیادی را در حیاط دارد. نصب و استفاده از آنها نیز بسیار ساده است، و با یک جفت بازو که به دیوار یا سقف وصل می‌شود، می‌توانید سایه‌انداز مورد نظر خود را در حیاط خلق کنید.

سایبان چتری حیاط با قابلیت برقی: گزینه‌ای قابل حمل و نقل

برخلاف سایبان‌های دیگر، سایبان‌ چتری دارای قابلیت حمل و نقل آسانی هستند. طراحی شبیه به چتر باعث می‌شود تا شما بتوانید آن را در نقاط مختلف حیاط یا حتی برداشته و به مکان‌های دیگر منتقل کنید. به راحتی می‌توانید سایه‌انداز مورد نظر خود را در کنار استخر، روی پلاتفرم یا حتی در باغچه‌های کوچک ایجاد کنید.

سایبان برقی حیاط: ترکیب فناوری و زیبایی

سایبان برقی یکی از محصولات نوآورانه است که با استفاده از فناوری جدید، امکان کنترل از راه دور را به شما می‌دهد. با یک دکمه، می‌توانید سایه‌انداز حیاط خود را باز یا بسته کنید. این نوع سایبان نه تنها امکان تنظیم دقیق میزان سایه را فراهم می‌کند، بلکه با طراحی زیبا و مدرن خود، به زیبایی حیاط شما نیز افزوده می‌شود.

 

قیمت سایبان برقی

شاید قیمت مهمترین پارامت در هنگام انتخاب یک سایبان برقی حیاط باشد. در انتخاب سایبان برقی عوامل متفاوتی از قبیل هزینه الومینیوم مصرفی، قیمت پارچه وارداتی بستگی دارد. ما در مقاله سایبان برقی | خرید با بهترین قیمت سایبان به دقت در مورد قیمت سایبان صحبت کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر و قبل از خرید حتما این مقاله را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر