مشخصات سقف الاچیق اصفهان

سقف برقی الاچیق اجرا شده در اصفهان به متراژ 40 متر مریع با سازه الومینیومی

مساحت : 40 متر مربع
کاربری : سقف برقی الاچیق
محل پروژه : اصفهان
سال :  1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

هر آنچه که باید در خصوص اجرای سقف های الاچیق بدانید:

امروزه افراد زیادی به دنبال زیباسازی محیط حیاط و خانه خود می باشند. از همین رو ایجاد آلاچیق، روف گاردن و … می تواند گزینه عالی باشد. اما توجه به مسقف نمودن این مکان ها نیز دارای اهمیت بالایی است. از همین رو عموما بیان می شود تا به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • لازم است تا قبل از اجرای پروژه در خصوص نوع سقف و سازه ای که استفاده می شود، تحقیقات لازم را انجام دهید.
  • متراژ مناسب را برای فعالیت خود در نظر بگیرید. از همین رو نیاز است تا با مجریان طرح مشورت نموده تا با توجه به متراژ و مدل از سقف مناسب استفاده کنید.

مزایای استفاده از پوشش پارچه ای برای الاچیق:

امروزه افراد زیادی به دنبال اجرای سقف متحرک می باشند. همواره باید در نظر بگیرید که سقف متحرک در خانه های بزرگ و ویلایی طرفداران زیادی دارد. بکارگیری این سقف ها برای آلاچیق ها بسیار مدرن و شیک می باشد زیرا می توانید با توجه به شرایط جوی خود، سقف را جمع نموده یا باز کنید.  از این سقف ها می توانید هم در محل سکونت و هم برای مکان های تجاری استفاده نمایید.

پروژه سقف متحرک اصفهان دارای روکش بسیار با دوامی می باشد که به صورت چند منظوره استفاده می شود. به عبارت دیگر شما می توانید از آن هم برای محافظت در برابر باران و هم برای ایجاد سایه استفاده نمایید. البته خاطرنشان می شود که این سقف ها امکان پیاده سازی در تراس، پاسیو، جکوزی و … را دارند.

چرا باید از سقف متحرک در پروژه های خود استفاده نمود؟

استفاده از سقف برقی الاچیق  دارای مزیت های بسیاری است که افراد زیادی را به سمت انجام این مورد سوق داده است. از جمله مزیت های این سقف ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در فصل زمستان محیط مسقف خوبی در اختیار دارید: بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه زیاد داشته باشید یا عایق بندی مد نظر باشد، می توانید با اجرای یک سایبان برقی فضای باز، محیطی دلنشین و خشک در زمستان داشته باشید.
  • این سقف ها برای پاسیو ها گزینه ای مهم و کاربردی هستند: سقف برقی می تواند در فصل زمستان یک گزینه کارآمد باشد تا از گیاهان موجود در پاسیوی شما در برابر سرما و برف و باران محافظت نماید.
  • این سقف ها در فصول گرم، سایه های خنکی را فراهمی می آورند: هیچ چیز به اندازه یک محیط زیبا و باز در حیاط نمی تواند روحیه فرد را تغییر دهد. از همین رو این مورد در مناطق گرم می تواند گزینه خوبی باشد تا اشخاص از فضای باز خود استفاده بهینه نمایند.

 

برای اجرای پروژه سقف برقی آلاچیق اصفهان تلاش شد تا از جنبه های مختلف همانند تامین نور و روشنایی، استراتژی پیاده سازی و سیستم پوشش بررسی ها صورت گیرد. در نتیجه پروژه تحویل داده شده مورد توجه کارفرما قرار گرفت و همین مورد نیز رضایتمندی زیادی را به همراه آورد.

اگر شما نیز در فضای باز خود، محیط لازم را در اختیار دارید تا از آن برای مواردی چون آلاچیق استفاده نمایید، توصیه می شود تا حتما اقدام به استفاده از سقف های مذکور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر