مشخصات سایه بان پروژه کاسپین

مشخصات پروژه سایه بان برقی کافه به متراژ حدودی 100 متر در مجتمع کاسپین انزلی اجرا شد.

مساحت : 100 متر مربع
کاربری : سقف رستوران
محل پروژه : کاسپین – انزلی
سال :  1400
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: PVC Blackout

سایه بان متحرک کافی شاپ یکی از گزینه های کاربردی است که امروزه اغلب کافی شاپ دار ها  برای گسترش فعالیت خود از آن استفاده می نمایند. اگر شما نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر و ایجاد یک محیط عالی و بی نظیر هستید، سایه بان برقی کافه می تواند کمک شایانی برای پیاده سازی ایده هایتان انجام دهد. با استفاده از قابلیت جدا از اینکه یک محیط لاکچری برای کافی شاپ خود خواهید داشت، بلکه می توانید در شهر خود نیز بی نظیر باشید.

چرا اجرای سایه بان برقی در کافه های فضای باز پر طرفدار است؟

افراد زیادی هستند که امروزه از سایه بان کافه استفاده می نمایند و دلایل آنها نیز زیاد است. از جمله مهمترین آنان می توان به موارد بیان شده در زیر اشاره نمود:

افزایش فضا به کمک سایه بان برقی:

تقریبا تمام افرادی که صاحب کافه هستند، مایل می باشند تا محیط فعالیت خود را گسترش دهند و از افراد بیشتر استقبال نمایند. سقف برقی این امکان را برایتان فراهم می آورد تا تا از فضای باز اطراف کافه خود به بهترین شکل استفاده نمایید. از سوی دیگر می توانید در محیط باز از فضای بیرون لذت ببرید. این سقف ها همچنین شرایطی را ایجاد می نمایند تا از تابش مستقیم خورشید یا برف و باران در امان باشید.

از مبلمان شما محافظت می نماید

سایه بان برقی باعث می شود تا شما یک محیط خوب را در فضای باز داشته باشید. این محیط می توان سایه لازم را برای شما فراهم آورد. همچنین از مبلمان شما در برابر گرما و سرما محافظت می نمایند. اهمیت این مورد برای افرادی که از ابزار لوکس استفاده می نمایند چند برابر می باشد. شما می توانید در این فضاها انواع المان های لاکچری را با نورپردازی عالی بکار گیرید. از همین رو توجه به حفظ سلامت آنها نیز دارای اهمیت بالایی است.

سایبان برقی قابل تنظیم است:

یکی از ویژگی های عالی سقف های متحرک این مهم می باشد، که آنها قابل تنظیم هستند. لذا بر اساس نیاز مشتریان خود می توانید محیط را به صورت سرپوشیده یا سرباز قرار دهید. با در نظر گرفتن این امکان، نظر مثبت افراد بیشتری را به دست خواهید آورد.

در زمان استفاده از سقف های مذکور دقت داشته باشید که کیفیت و طرح آنها نیز دارای اهمیت بسیاری است و همین مورد موجب می شود تا افراد بیشتری به سراغ کافه شما بیایند. با این توصیف در حین خرید باید به کیفیت سایه بان و نحوه اجرای آن دقت نمایید. در حال حاضر در شهرهای توریستی استفاده از این سقف ها اهمیت بالایی دارد.

به طور مثال سایه بان برقی کافه بسیار کاربردی بوده و در اکثر رستوران ها دیده می شود. زیرا صاحبان این مکان ها دوست دارند تا یک محیط لوکس و لاکچری با آخرین امکانات را برای مشتریان خود فراهم آورند. باید در نظر داشته باشید که این اقدامات موجب می شود تا در نهایت سود حاصل شده و مشتریان شما بیشتر شود. لذا در بازار رقابتی جایگاه بهتری به دست می آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر