مشخصات پروژه تالار آرشام

سقف متحرک تالار آرشام در سال 1398 در فضای باز تالار آرشام اجرا شد.

مساحت : 80 متر مربع
کاربری : سقف متحرک
محل پروژه : شریعتی- تهران
سال :  بهار 1398
مشخصات سازه : آلومینیوم
جنس پوشش: Sioen PVC-Blackout

معرفی پروژه سقف متحرک تالار آرشام

سقف متحرک تالار، پروژه‌ اجرایی در سال 1398 در تهران، یکی از پرکاربردترین سایبان‌های استفاده شده برای فضاهای آزاد است. سقف متحرک تالار آرشام نه تنها موجب زیبایی تشریفات می‌شود بلکه قابلیت‌های آن بسیار مورد توجه است. جزئیات این پروژه اعم از نوع پارچه، برند موتور، مزایا و کاربردهای آن در ادامه به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

تالار تشریفات آرشام در خیابان شریعتی شهر تهران قرار دارد. پروژه سقف متحرک  تالار در مساحتی به طول 80 متر مربع در بهار سال 1398 اجرا شده است. برند موتور این سقف متحرک، سامفی فرانسه است که از برترین برندها در حوزه محصولات کنترلی است. جنس پارچه این سایبان، PVC، و برند آن سیون بلژیک است. از مشخصات این پارچه می‌توان به مقاومت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید، ضد قارچ و میکروب، ضد رطوبت، ثبات رنگ در زمان طولانی، کیفیت و طول عمر بالای آن اشاره کرد.

هنگامی که سقف متحرک تالار بسته می‌شود محیط، کاملا حالت سربسته می‌گیرد. بدین ترتیب از افراد و وسایل، به طور ایمن و اساسی در مقابل تابش نور خورشید، بارش باران، بارش برف، هوای گرم تابستان و هر نوع شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می‌شود. بهره‌مندی از سایه خنک، حریم خصوصی و گسترش فضای زندگی از مهم‌ترین مزایای نصب سقف متحرک است. در محل اتصال این سقف به دیوار، هیچ گونه آبی عبور نمی‌کند. زیرا این فضا کاملا آب بند شده و تمام وسایل را از آسیب آب باران حفظ می‌کند.

مزایای سقف متحرک در فضای باز 

در سقف متحرک تالار، به کمک قرار دادن سیستم گرماده و یا خنک کننده هوا، می‌توان دمای محیط را تنظیم کرد. بنابراین نه تنها از گرما و یا سرمای شدید در امان هستید بلکه می‌توانید از احساس کردن دمای مطلوب خود در محیط لذت ببرید.

سیستم نورپردازی تعبیه شده در سازه سقف متحرک، باعث می‌شود فضای بسیار لوکس و جذاب به نظر برسد و همین امر موجب افزایش زیبایی بصری محیط در نگاه مشتریان می‌شود. این نورپردازی توسط LED های خطی یا نقطه‌ای که در زیر پروفیل‌های فلزی جمع شونده قرار می‌گیرند ایجاد می‌شود.

در فضاهای بسته مکان‌هایی مانند تالار، که همیشه افراد زیادی برای مراسم‌های مختلف تجمع می‌کنند تهویه هوا امر بسیار مهمی است. علی الخصوص با شیوع ویروس کرونا، تهویه هوا در تالار اهمیت بیشتری پیدا کرده است. استفاده از سقف متحرک پارچه‌ای سبب می‌شود تهویه هوا به سرعت و به بهترین نحو ممکن انجام شود.

با توجه به مزایای کاربردی سقف متحرک تالار، استفاده از این محصول ویژه به شما توصیه می‌شود. قیمت سقف متحرک پارچه‌ای با توجه به عوامل مختلفی مانند متراژ سازه، برند موتور، جنس پارچه و … تعیین می‌شود.